Siemens m35 met Ben vaak 1 jr.

• Snoopy

Wie wil mijn Ben vaak abo van 1 jr. overnemen? Je krijgt de Siemens 35 + accessoires er GRATIS bij!Hij is al sim-lock vrij! Ben vaak abonnement kost ? 22,50 per maand en je krijgt dan 150 belminuten. Ik betaal de overschrijvingskosten bij Ben en jij de verzendkosten onder rembours. Laat snel wat van je horen en dan kunnen we wat afspreken voor de overschrijving.

• Mana

Ik denk dat er niemand is die dit wil, of je moet wel een ontzettende domme (ik zal het woord niet noemen) zijn.

• Imode-live.nl webteam

KOE

• Paul

waarom moet je er van af?? kan je hem niet betalen ofzo?? er is toch niks mis met Ben??

Paul

www.gsmdealer.nl

• roelie

niets mis met Ben? Het zou fijn zijn als je er mee kon bellen!! (ook buiten Den Haag)

• istanbullu

In Den Haag heb ik geen moeite alleen daar, in het Laakhaven gebied, heb ik altijd slecht signaal. Het stomme is dat net daar het hoofdkantoor van ben is. :D

PS ik maak geen geintje over het signaal in het Laakhavengebied.

• Xi_Master

De reden (denk ik)

Hij heeft een mooie foon voor weinig icm dat abbo (voorbeeld: Nokia 7650, momenteel erg populair) Toestel binnen, abbo proberen te slijten met een ‘geweldige’ M35i….tel uit je winst…:)

• Snoopy

Bleeee, waarom geloof niemand mij dat ik er echt van af wil!???

SNIK SNIK!

• Xi_Master

Waarom wil je er dan vanaf en hoelang duurt het contract nog?

Voorbeeldje: Als ik nu bij gsmtrack.nl een ben vaak abbo neem; krijg ik € 199,- retour. Daar kan ik een leukere foon voor kopen dan een M35i….

Of ik betaal € 60,- en heb een leuke Nokia 7650…ook wat beter dan een M35i