dutchtone verlenging hoe werkt dat?

• Jeroen

Ik heb geen idee hoe dit werkt. Ik heb een allin 60 abbo en wil deze verlengen met 1 jaar. Ik wil een toestel nokia 7210 of 8310 erbij.

Waar kan ik dit regelen? Ik snap er helemaal niks van.

alvast bedankt voor de hulp

• telemaniac

Je kunt bijvoorbeeld mailen naar info@telemaniac.nl deze vragen de desbetreffende catagorie op. Wellicht heb je hem voor weinig of niets :D

We zien je mail graag tegemoet :D

www.telemaniac.nl

• Paul

je kan ook zelf even naar dutchtone bellen voor de categorie! Met dat gegeven kan je verschillende webshops langsgaan met de vraag welke aanbieding zij kunnen maken met die categorie! Krijg je vast leuke aanbiedingen uit… helaas mogen dealers geen bonussen meer actief op het internet zetten!

Paul

www.gsmdealer.nl

• Jeroen

oke.. op die manier… dus iedereen heeft wel aanbiedingen… alleen moet je even via de email contact hebben

• Trijman

Yip,bij de webshop vraag je een soort offerte aan. De webshop moet eerst even eea bij je netwerk checken. Cashbacks zijn vaak niet meer mogelijk bij D* maar er zijn een aantal shops die je een zeer scherpe deal kunnen geven.

Trijman

Gsmeasy

• Ray

Waarom zijn die cashbacks bij dutchtone niet mogenlijk?

het is toch juist in hun voordeel als ze zo goedkoper in de winkel liggen?

mvg

• telemaniac

Wie zegt dat het niet mogelijk is ? Mail ons eens met de informatie over welk abonnement je wil hebben. Wij mailen je dan terug met de mogelijkheden.

www.telemaniac.nl

NB. Binnenkort op onze nieuwe site krijgt u de mogelijkheid tot het aanvragen van een offerte, en tevens de mogelijkheid om direct te zien hoeveel de cashback bedragen gaat bij een willekeurig abonnement.

• Ray

Ik zal het wel verkeerd begrepen hebben. Maar ik dacht dat Trijman dat zei. Dat D* geen cashbacks meer wou ofzo.

anyway bedankt voor het aanbod maar iki heb net een SonyEriccson T200 besteld bij studentmobiel.nl.

In combinatie met ben vaak voor 1 jaar is de telefoon plus de eerste 4 maandengratis. Dus ik heb een zooi belminuten en slechts 180 euro kosten over het hele jaar genomen.

• telemaniac

D* wenst graag dat men geen cashdeals meer adverteerd via internet. Maar wie bepaald er nou wat er met de aansluitvergoedingen gebeurt, ik toch zeker wel :D

Maar inderdaad, we zetten het niet groot meer op de sites.

www.telemaniac.nl

• Trijman

Dat bepaald de partij waar jij je bonussen van ontvangt. D* wil niet meer dat er Cashdeals worden gegeven, ipv de cashdeals mag een dealer dit in gratis maanden teruggeven, met ook daar weer een maximum aantal maanden.

Op Gsmeasy is het al langer mogelijk een offerte aan te vragen, dit geldt alleen voor D* en Debitel klanten.

Trijman

Gsmeasy