www.bestelmaar.nl

• san

ik heb vorig jaar een o2 abb. met 120 belminuten bij deze site afgesloten.

Alles is netjes volgens afspraak afgehandeld en het bonus bedrag dat ik van bestelmaar.nl zou ontvangen had ik na vijf weken op mijn rekening. uiteindelijk bel ik een heel jaar gratis.

san

• Sandra

Beetje vaag/jammer dat ze een winkel hebben , maar dat het “helaas” niet mogelijk is om een bestelling op te halen?!

• AcE

Komt omdat het 2 aparte bedrijven zijn :-)

• Trijman

humm das helemaal vreemd….de Hema wijst haar klanten toch ook niet op haar dochterbedrijf de Beijenkorf…en de Albert Heijn verteld haar klanten toch ook niet bij C1000 haar boodschappen te doen, zijn ook van dezelfde eigenaar….

Om het de klanten makkelijk te maken heeft bijv. AH als extra optie dat klanten hun boodschappen thuis afgeleverd krijgen, De afleverservice Albert is ook een appart bedrijf.. :) nou ja, misschien vergelijk ik wel appelen met peren!

trijman

• ikke

Nee hoor, is niet raar. Ik heb met beide personen gewerkt bij Superfone.

1 van hen begon een winkel en de ander een webshop in de achterkamer.

Ik heb nooit problemen met ze gehad, zijn echt prima gasten.

mazzels

• AcE

Klopt, alleen de prijsstelling van een winkel is totaal anders dan een Internetshop.

In een winkel betaal je iets meer, maar krijg je toch een uitgebreider persoonlijk advies etc, terwijl de bedoeling is dat je online jezelf voor 't grootste gedeelte moet redden, maar daar natuurlijk wel weer een lage prijs tegenover staat.

Oftewel, je kan niet de laagste prijs betalen, en dan de hoogste service krijgen….'t is OF het 1 of het ander. Jouw vergelijking vind ik dus ook niet helemaal terecht :-))

• AcE

Hey ikke . .wie ben jij nou toch?

Mail 't maar ff naar mijn hotmail, ik ben G