6310i gaat eruit, wat nu ??

• Thijs

Ik wil een nieuwe telefoon kopen, ik wil ook een CarKit. Aangezine mijn ouders een 6210 hebben en een CarKit 91 lijkt het mij handig om een 6310i te nemen en dan wil ik zelf een BlueTooth-CarKit. Nu is alleen het probleem: over 3 maanden gaat de 6310i uitr het assortiment. Ik weet uit ervaring met reparateurs dat als je toestel kapot gaat dat een reparateur soms lastig kan zijn met support om dat Nokia geen support meer levert op het toestel. Buiten dat, welk toestel kom er als vervanging ?? de 6340, 6370 ?? ik weet het niet. Ik heb op de USA-site van Nokia gekeken, maar aan gezien alles daar Tri-band is weet ik dus niet wel toestel over gaat komen ?? Weet iemand wat het slimste is ??

Oja, buiten die carkit van m'n ouders; die 7650 is ook wel wijs :D of is is niet handy ?? Ik moet iig BlueTooth en PC-Synchonisatie hebben, dat is het belangrijkste.

• ~M!§§~V!®u§j£~

Mag ik vragen waarom de 6310i eruit gaat?

• Wouter

Ja wil ik ook wel weten, heb ook op de site van nokia enz. gekeken maar staat niks van op?

• thomas

Beste mensen,

Thijs heeft gelijk, de 6310i gaat eruit. Maar het houdt in, uit productie.! De verkoop zal nog wel even doorgaan denk ik.

Als je toch een bleutooth carkit neemt zorg er dan voor dat je een universele neemt, (parrot).

Die van Nokia is, ondanks dat BT een universele stadaard zou moeten zijn, niet geschikt voor ik noem maar een T68i.

Als je dus een Parrot Carkit neemt kun je alle toekomstige modellen die voorzien zijn van BT aanmelden. LET OP!! dat de 7650 beschikt over BT voor Data transport en dus NIET voor spraak.

Veel succes met je keuze, 1 ding is zeker: na de 6310i komt er GEEN Nokia meer die over dezelfde connector beschikt als de vroegere 5000 en 6000 serie's.

Laters :D

Thomas

• michel rijfkogel

thijs als ver vangers komen de 6100 en de 5100 kijk maar ens op www.rotterdamunlockservice.nl daar staan ze afgebeeld en ze komen ongeveer in het eerste kwartaal dus eerste 4 mnd van 2003