Na zeer tevreden te zijn geweest over afhandeling van mijn aanvraag voor een abonnement met toestel ben ik nu toch echt wat minder te spreken over Vivacom!
Na het doen van mijn aanvraag voor een ander toestel en abonnement was er iets niet juist met het rekeningafschrift van de bank. Na ongeveer 10 keer gebeld te hebben en 8 keer een antwoordapparaat (a 1 euro per gesprek), contact gehad en overleg gepleegd. Vandaag zou ik nog even weer contact opnemen. Weer hetzelfde verhaal…., dus geen antwoord op telefoontje. Dit is niet iets wat alleen rond de feestdagen gebeurt, maar ook andere periodes in het jaar.
Is Vivacom daarom zo scherp geprijst, en verdienen zij flink aan de telefoonkosten?
Ik vind dit behoorlijk beroerd, ook na positieve ervaring met Vivacom.
Niet iedereen heeft altijd de beschikking heeft over email, en dus moet je als betrouwbaar bekend staande internetshop je bereikbaarheid op orde houden.
Mijn bestelling heb ik nu maar ergens anders gedaan.