7650 voor 329 euro bij gsm.nl

• Xi_Master

Heb je wel gezien dattie er 2x in voorkomt?

• istanbullu

De prijs die ik noem en vivacom zijn prijzen zonder abonnement de prijs die jij noemt is met abonnement, daarom lijkt het toestel alleen goedkoper, maar is in princiepe veel duurder dan je denkt,met abonnement.

• istanbullu

Volgens mij niet, je moet LEZEN

• albert

Het ligt er maar aan wat je precies wilt hebben. Met of zonder abonnement en welk abonnement. En met of zonder simlock. Met Ben vaak 1 jarigabb. al te koop voor 99 euro maar heeft dan wel een simlock. En bij 2jarig abb. zelfs gratis.Dit allles inclusief aansluitkosten, alleen verzendkosten en. verzekering voor een klein bedrag komt er bij. Kijk zelf. maar bij bij voorbeeld telecom.nu, maar anderen hebben dit ook.

• albert

>

> Het ligt er maar aan wat je precies wilt hebben. Met of

> zonder abonnement en welk abonnement. En met of zonder

> simlock. Met Ben vaak 1 jarigabb. al te koop voor 99 euro

> maar heeft dan wel een simlock. En bij 2jarig abb. zelfs

> gratis.Dit allles inclusief aansluitkosten, alleen

> verzendkosten en. verzekering voor een klein bedrag komt er

> bij. Kijk zelf. maar bij bij voorbeeld telecom.nu, maar

> anderen hebben dit ook.

• Xi_Master

Check dit dan maar ff Albert: Weer € 10,- goedkoper…:)

• Xi_Master

iemand goedkoper dan 60,-?

• Trijman

jazeker check dit:Nokia 7650 Ben gelocked met Ben extra 1 jaar , daar hoef je bij GSMEASY niet voor te betalen , maar daar ontvang je €50,- cash terug op je bankrekening….WHO CAN TOP THAT??? kijk maar bij de acties(roze) op deze site!

Trijman

• Trijman

en als we toch op het hardst schreeuwen moet ik de vetste van allemaal even kwijt:

Nokia 7650 met Ben enorm 2 jr voor €0,- EN nog eens €150,- terug op je bankrekening, cash!!! :):) daar wordt je heeeel blij van!!

Trijman

Gsmeasy

• albert

hallo allemaal

Inderdaad een hele goeie en soms nog geld toe.

Vandaag zag ik een advertentie van BCC in Maarssenbroek (tel. 020-6584400)

Daar was ie gratis met een Ben vaak 1-jarig abonnement, leverbaar vanaf 15 januari a.s.

Zo zie je maar af en toe moet je gewoon niet te snel toehappen.