wie kan mij iets vertellen over al die gratis abonnementjes bij gsmstunter.nl, is dit zuivere koffie?
Nou, ik zal niet zeggen onbetrouwbaar, maar je moet heel erg veel geduld hebben, ze pakken de telefoon niet op, ze beantwoorden geen mails, ze sluiten wel je abo aan, en vervolgens hoor je helemaal niets meer, geen simkaart, geen toestel, alleen een rekening van KPN, en daar wordt je best wel pissig van.
Ik persoonlijk zou een andere shop zoeken, eentje die wel snel levert, en waar je niet zelf nog eens een keer achteraan moet gaan. Ik hoor goede verhalen van gsmmobiel.nl en ook van gsmtrack.nl
Succes
Johan de Moor
ik wilde vanmorgen een bestelling bij ze doen en omdat ik ging toch nog ff checken op de site… Zie ik tot mijn verbazing dat de telefoon die ik wilde ineens 200 (!!!) euro duurder is!!! Ben ik ff blij dat ik nog even keek?!
Heb dus meteen niks meer besteld (en ga ik ook niet meer doen) een een email gestuurd waarom ze hun telefoon niet opnemen (niet erg netjes..) en hoe dat nou kan ineens met die prijzen…
Gisteravond had ik al een email gestuurd met een aantal vragen over het contract en vanmorgen kreeg ik daar wel heel kort antwoord op in gebrekkig nederlands. Niet echt netjes en erg onbetrouwbaar vind ik !!!!
Ik ga toch liever voor www.ikwilgratisbellen.nl, ziet er betrouwbaarder uit….
Bij GSMstunter 19 dec een T100 van Samsung besteld met een 2 jarig flexibel economy abonnement met bijbetaling van 177 Euro.
24 dec kreeg ik een pakketje binnen met een Nokia 3310 met een 1 jarig flexibel economy abonnement.24 dec meteen een email gestuurd met mijn verhaal,en kreeg netjes een mail terug dat ik het pakketje terug kon sturen.Alles gekopieerd en AANGETEKEND terug gestuurd op 27 dec ivm de kerstdagen.
Tot op heden niks gehoord,mobieltje is inmiddels idd 200 euro duurder geworden,ben dus benieuwd of ik hem nog voor de oude prijs krijg.
update….
Nog steeds geen GSM van GSMstunter ontvangen maar al wel een rekening van KPN voor de maanden december en januari gehad.Wel maandag jl gemaild met gsmstunter en een toezegging gehad dat mijn gsm bineen 2 dagen in mijn bezit zou zijn.we zijn alweer 4 dagen verder maar nog niks.Nu een hele boze mail gestuurd maar nog niks gehoord.Ik heb er geen vertrouwen meer in.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?