tevreden over mobileplaza.nl

• PeeWee®

heb zojuist voor het eerst een aankoop gedaan op het web. een siemens me45 bij mobileplaza.nl; voor redelijke weinig geld (zonder addertjes zoals ex btw/ex verzendkosten/etc.), binnen 3 dagen in huis (complimentje voor TPG). misschien een tip voor de aankomende gsm-aanschaffers. of heb ik geluk gehad?

• Zoete

Bij mij het tegenovergestelde, ik heb op 25 november een gsm + KPN Abo besteld. Nadat ik na 2 weken nog niets gehoord had, heb ik een mailtje gestuurd hoe het ermee stond. Het lag bij de provider mailden ze terug. Na ruim 3 weken nog niets ontvangen en eens gebeld. Ik moest mijn contract e.d. nog maar eens faxen. Het is nu dus ruim een maand geleden en ik heb nog niks binnen.

Inmiddels heb ik al weer een aantal mailtjes verstuurd, maar hierop ontvang ik geen reactie.

• Ziggy

Nooit problemen gehad bij Mobileplaza. Al meerdere malen wat besteld en altijd snel geleverd gekregen.

Ziggy

• Zoete

Het lijkt me ook een betrouwbaar bedrijf, ze hebben een nette website en duidelijke prijzen en voorwaarden. Ik heb inmiddels een reactie gehad op mijn mailtjes. Er werd verzocht om het contract + kopieen te sturen ipv te faxen. Blijkbaar komt het dan niet goed leesbaar binnen. Er stond wel netjes een antwoordnummer bij. Afwachten dus maar weer.

• Allin Mandy Moore Fan

Idem 4 me :)

• Maykel

Eén keer wat besteld bij ze en dat was er binnen twee dagen. Is overigens dezelfde organisatie als die van koopjessite.nl

• zoete

Inmiddels dus nog steeds niks binnen, de laatste stand van zaken: maandag 13 jan gebeld en mijn legitimatie zou nog niet binnen zijn (?!? die had ik dus al 3 x gestuurd/gefaxt) dan ging er toch maar eens iemand bellen met Alkmaar (?) en jawel het zo diezelfde dag nog geregeld worden, en zodra alles bij Winc binnen was, zouden ze de telefoon opsturen, waarschijnlijk dezelfde dag nog.

Still waiting…. 7 weken nu.