moet het ff kwijt!!
zoiets verwacht je toch niet:?
Tsja, het is niet te geloven, enige tijd geleden hadden we een dergelijk voorval.
Een klant besteld een LG510, toestel wordt netjes naar zijn adres verstuurd.
Klant belt me dezelfde dag nog met het verhaal dat er geen toestel in de doos zat.
wat blijkt nu…de tape was netjes opengesneden en daarna weer dichtgetaped met transparante tape. Maar wat zegt TGP…helaas, de klant heeft toestel aangenomen en niets opgemerkt aan het pakketje dus wordt niet vergoed.
Ben natuurlijk erg kwaad geworden en verteld dat een klant niet weet met wat voor een tape het pakketje is ingetaped enz. Nou dan moet de klant maar in het vervolg zijn pakje open maken waar de postbode bij is,volgens TGP, als getuige etc, maar ik mocht niet vertellen dat ik dit van deze telefooniste van TGP had vernomen??? erug vreemd dus!
Belangrijk is dat de afzender nooit zijn website ed vermeld op het pakket, maar dat mag duidelijk zijn!
Succes
Trijman
maar heb vanmiddag een mailtje gehad van koopjessite.
We gaan vandaag nog het frontje naar je versturen.
Met vriendelijke groeten,
Darshan van Bommel
WINC Internet & Communications BV
www.koopjessite.nl / www.mobileplaza.nl
maar moet ik dan weer € 25 betalen? gr linda.
Nee hoor.
Met vriendelijke groeten,
Jurriaan Wartena
WINC Internet & Communications BV
www.koopjessite.nl / www.mobileplaza.nl
dat noem ik nog eens klantvriendelijke service toch?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?