Dank je wel Mobiliano NL.
Ik vind in iedergeval dat je, je een echte kerel toonde door openlijk terug te komen op eerdere uitspraken. Ik vind het geen moeite om enige uitleg te geven en wat inzicht te geven in onze bedrijfsvormgeving. Zeker niet als dit enige achterdocht weg kan nemen.
Evenwel ben en blijf ik van mening dat iedereen wel moet weten wat hij via dit soort forums wel en niet kan zeggen over webshops en winkels.
Als voorbeeld de volgende reacties op een topic die hier op het forum staat:
Reactie 1
Auteur: Lion (—.zeelandnet.nl)
Datum: 18-12-02 12:58
Ga naar www.2call.nl ik ken deze jongems persoonlijk een hele goede service en de goedkoopste.
Reactie 2
Auteur: alex dude (—.speed.planet.nl)
Datum: 18-12-02 13:28
Ga niet naar bovengenoemde website, oplichters zijn het
Reactie 3
Auteur: telemaniac (—.upc-d.chello.nl)
Datum: 19-12-02 02:28
Inderdaad Dude……. verklaar je nader ! Want zomaar een negatieve kreet lozen kunnen we allemaal. Is schadelijk voor de ondernemer, en is het dus eerlijk als wij allemaal zelf kunnen uitmaken of wij deze toko als onbetrouwbaar moeten zien. Wellicht deel ik jouw mening wel helemaal niet
Kom op met dat verhaal !
www.telemaniac.nl
Reactie 4
Datum: 19-12-02 07:18
joe meot het zo zien;
was een reactie op die leeuw.
even ter compesatie van dat spamachtige bericht, met die toon dus
Reactie 5
Auteur: WitteWel (—.upc-c.chello.nl)
Datum: 19-12-02 19:04
Waarom noem je dan het bestje niet bij de naam (spam) , en ga niet liggen krijsen dat het oplichters zijn !! Je lijkt wel een wijf “Je zegt dit en bedoelt dat”
C-ya, WitteWel
Reactie 6
Datum: 19-12-02 19:32
Whahaha kan ik om lachen hoor, ik weet toch wel beter
Einde topic.
Sorry hoor maar dit is werkelijk helemaal van de zotte. Een ondernemer word van oplichting beschuldigd uit baldadigheid van een pubertje die meend dat het spam is. Denkt zo'n kleuter dan niet na Moet echt helemaal niet kunnen !!!!!!