Telemaniac reageert en handelt op zeer prof. manier

• Mobiliano NL

Telemaniac reageert en handelt op zeer prof. manier

Na wat gestribbel op dit forum heeft Telemaniac telefonisch contact met mij opgenomen. Aangezien er gewoon wat shops in telecomland zijn die de boel

verzieken voor andere shops in het vertrouwen van klanten en bedrijven als snel

weg.

De eigenaar van Telemaniac heeft op een zeer goede en prof. manier zijn zakelijk achtergrond nader verklaard en ik moet zeggen dat ik daar respect voor heb als een bedrijf dat doet. Het gesprek heeft mij iniedergeval overtuigd dat Telemaniac GEEN hobbieclubje is, maar een een bedrijf met een prof. ondergrond en absoluut goede kennis van telecommunicatie.

Wat ik dus met dit berichtje wil zeggen is, dat ik evnt. beschuldigingen en/of zakelijk wantrouwen heb geuit naar Telemaniac terugneem en dat ik hoop dat er meer bedrijven zijn die een voorbeeld hieraan kunnen hebben (aan het bedrijf Telemaniac.)

Bedankt.

Met vriendelijke groet,

Mobiliano NL

• telemaniac

Dank je wel Mobiliano NL.

Ik vind in iedergeval dat je, je een echte kerel toonde door openlijk terug te komen op eerdere uitspraken. Ik vind het geen moeite om enige uitleg te geven en wat inzicht te geven in onze bedrijfsvormgeving. Zeker niet als dit enige achterdocht weg kan nemen.

Evenwel ben en blijf ik van mening dat iedereen wel moet weten wat hij via dit soort forums wel en niet kan zeggen over webshops en winkels.

Als voorbeeld de volgende reacties op een topic die hier op het forum staat:

Reactie 1

Auteur: Lion (—.zeelandnet.nl)

Datum: 18-12-02 12:58

Ga naar www.2call.nl ik ken deze jongems persoonlijk een hele goede service en de goedkoopste.

Reactie 2

Auteur: alex dude (—.speed.planet.nl)

Datum: 18-12-02 13:28

Ga niet naar bovengenoemde website, oplichters zijn het

Reactie 3

Auteur: telemaniac (—.upc-d.chello.nl)

Datum: 19-12-02 02:28

Inderdaad Dude……. verklaar je nader ! Want zomaar een negatieve kreet lozen kunnen we allemaal. Is schadelijk voor de ondernemer, en is het dus eerlijk als wij allemaal zelf kunnen uitmaken of wij deze toko als onbetrouwbaar moeten zien. Wellicht deel ik jouw mening wel helemaal niet

Kom op met dat verhaal !

www.telemaniac.nl

Reactie 4

Datum: 19-12-02 07:18

joe meot het zo zien;

was een reactie op die leeuw.

even ter compesatie van dat spamachtige bericht, met die toon dus

Reactie 5

Auteur: WitteWel (—.upc-c.chello.nl)

Datum: 19-12-02 19:04

Waarom noem je dan het bestje niet bij de naam (spam) , en ga niet liggen krijsen dat het oplichters zijn !! Je lijkt wel een wijf “Je zegt dit en bedoelt dat”

C-ya, WitteWel

Reactie 6

Datum: 19-12-02 19:32

Whahaha kan ik om lachen hoor, ik weet toch wel beter

Einde topic.

Sorry hoor maar dit is werkelijk helemaal van de zotte. Een ondernemer word van oplichting beschuldigd uit baldadigheid van een pubertje die meend dat het spam is. Denkt zo'n kleuter dan niet na :?:?:? Moet echt helemaal niet kunnen !!!!!!

• ..:: Nokkia ::..

Maak je niet zo druk.. Just ignore zou ik zeggen.. Alhoewel ik ook tegen SPAM ben uiteraard..

• telemaniac

Ben heeeeeeeel relaxed hoor. Maar ja……. ze zouden jouw toko of webshop maar even door de gehaktmolen halen :? Dan zie je het toch een beetje anders denk ik.

www.telemaniac.nl

• ..:: Nokkia ::..

YepzZz..

• GSMfreaks

Hehe ik zeg dit

If there's rain or pain. I'll always get my sense of humor!!!!

Greetz Peter

www.gsmfreaks.nl

• Trijman

Hey Telemaniac, we vinden(ik) jouw OK, okey? Don't worry dat mensen proberen je naam te schaden, wees toch niet zo bang, als je een goede service levert komt dat namelijk ook hier ter sprake en dat levert veel meer op dan dat pubers wat over je schreeuwen.

Houd je hoofd cool,en laat je vooral niet gek maken!

Trijman

www.gsmeasy.nl

• telemaniac

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Wijsheid ! Natuurlijk is dat ook zo :D

Maar bedankt voor de aardige woorden.

www.telemaniac.nl

• Danny

Vergeet niet dat ook gewone winkels als t4t, phonehouse en BC worden afgekraakt. Het is waar dat webshops worden afgekraakt, in sommige gevallen onterecht. Maar er zijn mensen die echt slechte ervaringen hebben met webshops, net zoals er mensen zijn die slechte ervaringen hebben met winkels als t4t, phonehouse en BC. Jullie moeten niet zo zeuren over negatieve publiciteit, want dat hoort erbij in het zakenleven. Sowieso moeten jullie niet zeuren, want jullie roepen het hardst dat bovenstaande winkels slecht zijn.

Gewoon bewijzen dat je het wel goed doet (door het ook echt goed te doen) en dan komt het vanzelf goed. Laat de mensen zelf oordelen op basis van de onderbouwingen van de mensen met slechte ervaringen.

Over het onderwerp: zelf lees ik idd vaak positieve reacties over telemaniac. En over dat vb van telemaniac: idd is erg kinderachtig. Maar het is niet onderbouwd en makkelijk neer te halen (door jezelf bijv.). Doe dat dan ook en wanneer je slechte ervaringen tegenkomt, probeer dat dan uit te leggen als je er niets aan kon doen o.i.d.