vodafone city point

• A. de waal

ik heb een samsung a800 gekocht. ik ben daar bij zeer goed en profesioneel gehlopen alles op maat. dat kan ik niet zeggen van de Fonehouse en de belcompany daar werdt me een ben® aan geboden voor een zakelijke klant als ik die door HEEL nederland moet werken.

vodafone city piont hartelijk bedankt voor de goeie servies.

• albert

Daar doe ik als zakelijke klant ook altijd zaken mee. Ik ben zeer tevreden over hun service. Ik heb m'n contract met Vodafone telef. met hun verlengd voor 2 jaar en daarbij een mooie 6510 gekregen. De volgende dag lag het contract al in de bus en twee dagen later de telefoon.

• telemaniac

Dat je elder een Ben contract krijgt aangeboden heeft alles te maken met de afspraken die grote ketens maken met de netwerken. Die afspraken zijn heilig en men vergeet pardoes dat men als winkel de taak heeft de klant, onafhankelijk van de eigen behoefde te adviseren. Jammer genoeg kun je bij de drie grootste ketens er niet meer vanuit gaan dat je een passend advies ontvangt, maar men gewoon probeerd je iets door de strot te duwen. Tja, targets overheersen de boel nu eenmaal.

www.telemaniac.nl

• jurgen

Alsof ze je bij Citypoint wél een objectief advies geven.Die weten nog niets eens wat de abo-stucturen van de andere aanbieders zijn.(Dit om hun eigen sterke punten duidelijk te maken,als ze die al hebben.)

Daarbij : Je hebt toch zeker geen City-point/TForTelecom/Belcompany enz. nodig voor abo-advies!!!!

Als je deze site kunt vinden,kun je ook sites vinden waar je aan de hand van JOUW bel-gedrag een ECHT objectief advies krijgt.Als je dan een winkel binnenstapt,en je zegt welk abonnement je wilt,welk toestel.looptijd ,enz zul je zien dat ze heel gewoon tegen je zullen doen.Dan ben je immers een zeer gemakkelijke klant,eb hoeven ze alleen maar de formulietjes in te vullen.En dat is nou juist waar AL deze winkels goed in zijn.Voor de rest heb je ze niet nodig.

jurgen

• Danny

Erg dom van die BC medewerker. Ze hebben op dit moment namelijk een aktie met vodafone…

• erik

Werk zelf bij een TfT en als zakelijke klanten binnenkomen wijzen we die in de shop waar ik werk toch echt wel op de betere netwerken van Vodafone en KPN als men veel het land door reist. Dus gaarne niet al deze shops over 1 kam scheren……we doen ons best.

En ja het is waar dat de bonussen voor de netwerken voor de medewerkers verschillen. Dit houd echter niet in dat we niet objectief zijn.

Effe een ding duidelijk maken. Als we het hebben over een objectief advies waarom zou je dan in godsnaam naar een citypoint gaan, die bieden je maar 1 net werk aan. Wil je een echt 100% objectief advies kijk dan gewoon bij de telecom vergelijkers op internet.