Nog even dit voordat ik...........

• telemaniac

ik mijn dagelijkse 3.5 uurtjes slaap ga doen, en wellicht wel mijn nieuwjaarswens voor 2003.

Op dit en andere forums lees ik telkens dat Webshops en Internetondernemers worden afgekraakt. Meestal door dezelfde personen en altijd zonder behoorlijke argumentatie of onderbouwing van de beweringen.

Dit begint me te storen, en niet weinig ook !

Even de volgende redenatie/ Informatie:

Ook een Internetondernemer heeft personeel te betalen, monden te voeden en zaken te doen. Je kunt met je balorige of puberale toespelingen een negatieve indruk wekken over deze webshops of ondernemers. Dit is een heel krachtig medium. Vind dan ook dat je kritiek en negativiteiten zorgvuldig moet toepassen. Zo voorkom je dat je schade toebrengt aan een webshop of ondernemer terwijl dit niet terecht kan zijn of is. Pas als er echt reden is om een webshop of ondernemer aan te pakken vanwege fraude of oplichting is het wat mij betreft toegestaan dit, met uitgebreide onderbouwing met feiten {dus geen veronderstellingen} hier of op ander forums te plaatsen. Hou anders gewoon je mond dicht. Ga geen suggesties wekken of beschuldigingen uiten die je niet kunt waarmaken. Milde toespelingen op bijvoorbeeld overdadig spammen en dergelijke vallen hier niet onder.

Weet wat je zegt en doet !!!!!!!

Op mijn postings zal vast heel wat aan te merken zijn. Maar ik probeer altijd mijn postings te onderbouwen met redenen en aanwijzingen over het waarom, het hoe, het wat en het waar. Ook al zie je iemand, om wat voor reden niet zitten…….. let wel op de grens die er is tussen kritiek en lasterlijke insinuaties.

Hoop dat iemand zich er wat van wil aantrekken. Hoop ook dat iemand mij en anderen erop wijzen als ik of anderen buiten hun boekje gaan. Laten we het gezond en fris houden hier !

Groeten van Telemaniac

• shiggy

Mens zeur niet en maak die website van je eens een keer af

• telemaniac

:D:D:D:D:D:D Waarom had ik deze reactie nou eigenlijk wel van je verwacht :D:D:D

www.telemaniac.nl

• shiggy

Ik smacht naar aandacht :D:D:D :D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D