abb januari (acties ????)

• Michel

Beste telecomwinkel-eigenaren,

Ik had eigenlijk een vraagje voor jullie. Op dit moment vind ik dat Dutchtone een hele goeie actie heeft met die 2 maanden gratis en geen aansluitkosten. Nu ben ik alleen niet zo te spreken over die startkosten dus heb ik liever BEN, Vodafone of KPN. Deze hebben op dit moment alleen niet zo'n goeie acties. Weten jullie misschien al of in januari er van die superacties zijn????

• Hans

De actie zijn altijd rond de feestdagen en de zomervakantie. Waarom omdat iedereen dan geld heeft of in de vakantie stemming is en er veel schoolgasten een baantje nemen en dat weer gaan uitgeven aan een mobieltje.

Even terug te komen op startgeld van 0.05 E die word ook berekend bij KPN en Vodafone hoor, al is dat dan na je belbundel.

Kijk anders ff bij www.telecomvergelijker.nl daar kan je van alles vinden www.kieskeurig.nl is ook zoiets.

Ik weet niet wat voor abo of pre heb maar je kan ook nog verlengen van je abo soms ook aantrekkelijk

Veel plezier met het zoeken

• telemaniac

In het eerste en tweede kwartaal van 2003 zal Dutchtone de stap nemen naar Orange. Het zogenaamde rebranding naar Orange zal dan plaatsvinden. Je kunt verwachten dat dit met allerhanden acties wordt geviert.

In het tweede kwartaal van 2003 zal ook Ben NL herbenoemd worden naar T-Mobile NL. Ook hun hebben leuke acties op komst. Overigens meen ik te weten dat er volgende week, of eventueel de week erop een actie gaat komen van Ben.

www.telemaniac.nl

• Michel

Thanks telemaniac, van die actie van Ben wou ik het even horen. 1-2 weekjes wachten kan ik nog wel

• dave gobes

Ga toch lekker ergens anders lopen zeiken met je dutchtone

It sucks echt waar

kpn en vodafone zijn de providers op dit momnet en dat blijf ook zo vooral met umts want daar kan ben, o2, en prutstone. zijn ze nergens meer want daar heb je nog meer palen voor nodig.

• WitteWel

Hoi Dave .

Wat denk je de komende tijd te gaan doen met het UMTS netwerk.

Het zal allemaal wel even op zich laten wachten voordat er uberhaubt diensten over het netwerk gaan !!

Dus waarom nu kiezen voor KPN of Vodafone , in elk geval niet omdat ze een UMTS netwerk wel/niet hebben.

Dus gooi de volgende keer niet zomaar wat kreten in de lucht waar de consument de komende tiojd toch niets aan heeft !!

C-ya , WitteWel

• jurgen

Hé dave,

jij zeker een hoop Voda en KPN aandeeltjes die bijna niets meer waard zijn zeker ?

Hoe zou DAT nou komen ?????????? speelt de te dure UMTS misschien een rol?

Zal wel,want NIEMAND ziet hier (nog) iets in , maar de aanbieders moeten wel willen ze hun licensie niet kwijtraken.

• Hans

Let maar op actie's mijn reet 1mnd gratis abbo zeker en dan wel € 50 aansluitkosten zeker.

En KPN en Vodafone is niet weggelegd voor de privebellers die zijn veel te duur en teere maar steeds op dat ze de beste zijn. (met de prijs duurste wel en startgeld).

Koop wat je mooi vind en die GSM betaal je toch zelf of aan een duur abbo of aan duur toestel.

• Mark

Ik weet niet..Maar KPN heeft nu gewoon erg goede akties lopen.Zeker als je nagaat dat het KPN is, kwaliteit VIND IK dan he. Zal ook wel te maken hebben met quotas halen aan het einde vh jaar.