Nokia 6310i datakabel

• Wouter

Hallo,

heb pas een 6310i, nu zoek ik een datakabel (DLR3P) maar wat zijn die dingen duur! Weet iemand waar je zo'n kabel goedkoop kunt kopen? En ik heb al op telecomvergelijker gekeken en tot nu toe een bodemprijs van 26 euro gevonden.

Met vriendelijke groet.

• Paul

die prijs kan het bijna niet zijn, want dat is zo'n beetje de inkoopsprijs. als het voor die prijs naar buiten gaat moet er iets mis zijn met de kabel of is het wel in een hele grote partij gekocht… kijk anders eens op www.pricewatch.info

Paul

www.gsmdealer.nl

• Wouter

Bij benadering, heb dus kabel gevonden voor 26,50 met een fone data suite cd-rom, dit op koopjessite.nl. En op mobileplaza.nl voor 24,50 een kale kabel (hier komen 2,50 verzendkosten bij). Dit zijn geen originele Nokia kabels, want die kosten minimaal 45 euro.

Zou nu, afgaande op wat jij zegt, wat mis zijn met de kabels die goedkoper worden aangeboden, want zo'n 20 euro verschil scheelt nogal.

• Richie

Ik heb gewoon de fone datasuite kabel werkt prima met mijn Nokia 6310i. Staat alleen geen Nokia op, maar dat scheelt toch al gauw 20 euro ;)

• Wouter

.

• michel rijfkogel

dat komt ondat deze kabels niet immitaie zijn en ook niet gemaakt worden dit zijn allemaal origineel nokia kabesl en de naam ja daar betaal je voor kijk maar eens op

www.rotterdamunlockservice.nl daar is hij wel goedkoop en snelle levering