www.gsmtrack.nl

• arie

Ik heb per post maandag een 7650 gratis besteld plus natuurlijk een ben enorm abbo bij deze site en gisteren zonder enige problemen pakket binnengehad.

Klasse firma en snel geregeld en mag ook een keer gezegd worden.

greet

• jurgen

Het “klasse” vinden dat een shop gewoon levert wat je bestelt vind ik een beetje overdreven.

Hooguit netjes dat 't binnen 1 week geregeld is.Maar dat is bij de meeste online GSM zaken wel zo.

Jurgen

• thomas

Net zoiets als klappen voor een vliegtuig dat goed landt en een Neger een hand geven omdat hij goed voor z'n kinderen zorgt en iemand een goed mens vinden omdat hij of zij nog nooit in de Bak heeft gezeten.

Dat van die neger is slechts een voorbeeld hoor… geciteerd uit een optreden van Eddy M.

• shiggy

Was dat van delerious of raw

• telemaniac

Iedere klant die bij gsmtrack iets besteld vind opeens de weg naar de pagina.nl forums en voelen plotseling de behoefde opkomen lyrische kritieken te uiten over deze leverancier.

Dennis……… your the master of marketing ! :D:D:D:D:D:D

Het kost je een beetje geld……… maar het leverde in dit geval positieve kritieken op. Als ik me nou nog eens bezig ga houden met een consumentenwebsite zal ik zeker deze wijze van spam ook gaan gebruiken :D:D:D:D:D:D

Groetjes,

www.telemaniac.nl

• GSMfreaks

Denk toch es aan je hart man

waar maak je je druk om…..

Ik heb ook al die tijd gestreden tegen spam…

Emailtjes gestuurd naar de Webmaster. Overeen gekomen om moderators aan te trekken etc etc.

nu er moderators zijn heb je voornaamst aan mij Xi-master te danken…

ik zelf heb er geen tijd voor om het aan te pakken…. vroeger wel heb heel wat Spam berichten weggehaald.

Negatieve reacties moet kunnen…..

sinds dat er moderators zijn aangetrokken…

wordt er ook misbruik gemaakt. >>zelf heb ik daar niet aan meegedaan…

er is zelfs ip adressen van bepaalde mensen gepost >>voornaamst gebeurt dat op Games.startpagina.nl prikbord….

dat vind ik triest.

maar dat ik er nu nog druk om maak absoluut niet…

mensen van startpagina wilt niet luisteren… om een forum te maken met een Login systeem….

dus dit zou voor altijd bestaan ongenwenste posten kunnen we niet “altijd” aanpakken…..

dat komt dat deze prikborden erg simpel in elkaar zijn gezet helaas.

Greetz Peter

www.gsmfreaks.nl

• telemaniac

whoehahaha, met mij gaat het wel hoor :D:D:D:D:D Maar toch bedankt.

Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik stiekum ook wel een beetje kan genieten van alle commotie en niet vies ben van een beetje actie. Tis zeker niet dat ik met een rood aangelopen hoofd postings eruit stamp :D:D:D:D:D Het tegenovergestelde is denk ik eerder het geval.

Wat ik herken en respecteer aan Dennis is het feit dat hij er voor de volle 100% in gaat en geen half werk wil leveren. Ik denk ook dat dit de enige manier is. Voor mezelf kan ik zeggen {maar dit gaat zeker op voor nog een paar andere} dat het geldelijk gewin niet het belangrijkste is. Ben dan ook alles behalve binnengelopen.

De uitdaging zit het er em juist in om een deugdelijk product neer te zetten. Het liefste gewoon even het beste product in telecomland. Dan stel je, jezelf een behoorlijk hoge eisenpakket toe.

Gevolg van deze gedrevenheid is dat je een beetje last krijgt van zogenaamde beroepsdeformatie. Dit merk ik ook aan Dennis. Ik merk ook dat deze gedrevenheid soms wat wrijving gaat opleveren met ander forumbezoekers. Tis dus meer een waarschuwing dat je niet aan overkill gaat doen. Dan streef je het doel een beetje voorbij. Ook gebruik ik natuurlijk deze forums om mezelf en mijn onderneming aan een zekere mate van naamsbekendheid te helpen. Daar is denk ik niets mis mee. Hoe anders weten mensen dat je bestaat, en wat is een betere plek dan DE GSM FORUMS van Nederland !!! Maar je moet wel een beetje opletten dat je uiteindelijk niet alleen maar daarvoor hier rondhangt. Bij mij is het ook een hobby en vergelijkbaar aan het lezen van vakliteratuur.

Denk wel, in tegenstelling tot jouw redenatie….. dat dit een laagdrempelig, open publieksforum moet zijn en blijven. Dit is een groot deel van het succes van dit forum. Wel denk ik inderdaad dat er meer gedaan dient te worden aan lieden die menen dat ze alles maar kunnen roepen. Iemand betichten van oplichting, zijn integriteit bezoedelen zonder daar echte aanwijzingen of argumenten tegenover te kunnen stellen is fout en zou niet moeten kunnen. Men zou dit best wat actiever mogen aanpakken. Dit haald de kwaliteit ernstig naar beneden op dit moment !

www.telemaniac.nl

• GSMfreaks

Ok dan

Heerlijk zo'n replay. Maar enigzins heb je ook gelijk aan dat het een hobby is en dat je via een makkelijker manier naams bekentheid. Naams bekentheid krijg je het makkelijkst door middel van een handtekening die iedereen kent. Eerst moeten andere gebruikers er aan wennen maar naar een tijdje ziet niemand als een kwaad iets…

Gelukkig kom ik hier al (altans) van begin af aan op de gsmforum en weet hoe het hier aan toe gaat… Heb eerst ondere een andere naam gezeten, maar dat duurde niet lang en dat werdt GSMfreaks. Ik heb al meer dan 1000 post gedaan onder de naam GSMfreaks. Deze loop natuurlijk ook weer op.

Ik zelf ben ook altijd nieuwschierig op de nieuwste foontjes en vandaar dat ik ook een aantal maanden wacht met aanschaf. Waarom? Zou je denken. Nou meestal in begin hebben GSMmetjes een paar kinderziektes, doormiddel van wachten zijn de meeste probleempjes verholpen.

Ik moet ook zeggen dat ik blij ben dat er internet GSM shops bestaan. Scheelt meestal 2x de helft ;) als je begrijp wat ik bedoel “neem aan van wel”.

En het scheelt lopen naar de winkel :D.

Greetz Peter

www.gsmfreaks.nl