telecom.nu

• shiggy

6610 de volgende 2 weken niet leverbaar en de vorige 2 weken ook al niet, terugbellenof mailen ook geen probleem (doen ze gewoon niet) abonnement verkopen geen probleem (doen ze wel maar leveren is een groot probleem) je zou bijna zeggen wat een bagger-aanbieder. Nooit eerder mee problemen gehad

• j verhoeven

nokia 6610 direkt leverbaar

• WitteWel

Klopt 6610 staat in back-order.

Ikzelf had er ook 1 besteld en kwam niet op de verwachte dag binnen.

Mailtje gestuurd 3 dagen na verwachte datum om te vragen waar de 6610 bleef , 1 dag erna mail ontvangen dat de 6610 op zich laat wachten (back-order).

Ik terug gemaild dat ik wel wil bijbetalen voor een 7210 als die wel op voorrraad was.

Vandaag mail gehad dat dat ok. was en ik mijn 7210 begin van de week ontvang.

Nog nooit zo'n goede ervaring gehad met een web-shop.

Al komt Gomobile voor mij ook wel erg goed uit de bus.

C-ya , WitteWel

• shiggy

Bij mij 2 weken wachtijd. Verder zei ik al nooit eerder problemen mee gehad. Alle abonnementen en verleningen tot nu toe daar gedaan. Heb ook een aanzienlijke vriendenkring naar hen verzezen en velen hebben ook een zakelijke relatie met hen aangeknoopt. Daarom bevreemd mij het een en ander.

Wel netjes door ze gebeld (door Sam in dit geval)

• WitteWel

Yep , Sam heeft mij ook gemaild.

Ik vind het van de ene kant wel jammer dat de 6610 back-order staat maar mijn andere foon kapt er telkens mee :-(

Laat darom maar die 7210 komen , vind ik ook wel aardig.

Maar ik blijf de 6610 mooier vanwege zijn rechthoekige knoppen.

WitteWel

• shiggy

en nog steeds geen alternatieve gsm ontvangen

• WitteWel

Vol verwachting opende ik vandaag mijn brievenbus , maar nee :-(

Hoop toch dat ie woensdag middag er is , toen ik vorige week de bevestiging kreeg dat ik de 7210 toegestuurd krijg , beloofden ze begin van de week.

Nou heeft de woensdag voor mij het voordeel van de twijfel :-)

Ik houd je op de hoogte !

WitteWel

• shiggy

Woensdag-avond en nog steeds niets ontvangen, vorige week vrijdag voor het laatst contact gehad. Ik ben voornemens om vrijdag doodleuk alles bij ze op te zeggen en ze dan maar de hik te laten krijgen. Zo'n slechte service ben ik in geen jaren tegengekomen. Ik bedoel zelfs bij www.marktplaats.nl zijn ze sneller met reageren en opsturen en afhandelen.

Vreemd hoor.

• marten

Volgens mij is het onzin dat een telefoon niet op voorraad is.

Ik heb ook een 6310i besteld met en debitel abo. Debitel heeft mij een bevestiging gestuurd dat ik vanaf 9 dec moet betalen…. zonder sim en telefoon dus…. Dit kon ik overigens oplossen door even een briefje te sturen.

Ik heb debitel gebeld, en zij vertelden mij dat het toestel en de simkaart al op 9 december bij telecom.nu moet zijn.

Er moet dus wat anders aan de hand zijn.

Ik kijk het nog even aan.

• WitteWel

Mijm mening moet ik helaas bij deze helemaal bijstellen :-(

Abb. op 11.12.2002 ingegaan en tot op heden geen gsm en sim thuis.

Ik vind het wel positief dat er op mijn mails word gereageerd en de antwoorden bevredigend , alleen heb ik daar tot op heden niets aan.

In eerste instantie een 6610 besteld maar deze was niet op voorraad dus besloot ik maar een 7210 te nemen deze was dus welop voorraaad maar afgelopen week vergeten :? te verzenden > stond wel klaar aldus ene Sam.

ik hoop dat ik 'm morgen alsnog kan ophalen of daags na Kerst.

WitteWel.