gsmshop.nl

• nathalie

Ik wil graag een telefoon bestellen via gsmshop.nl. Heeft iemand hier ervaring mee? Het is in Dongen, zou hem eventueel zelf op kunnen halen, maar ik moest dan een afspraak van te voren maken. Dit vond ik een beetje vreemd…

Hoop dat iemand me kan helpen.

• tom

Als het met een abbo. is dan is een afspraak wel een goed idee zodat hun iets aan voorwerk kunnen doen en jij dan niet al te lang hoeft te wachten.

het kan ook zijn dat hun toestellen niet op voorraad hebben maar op bestelling van klanten hun voorraad bij houden. Als je dan een afspraak maakt weten hun wanneer ze jou telefoon moeten bestellen.

Kan natuurlijk ook dat ze alle mannen in de wijde omgeving opbellen als je komt, en er een grote gangbang van willen maken met je… ;-))

• nathalie

Haha, tja, ga zeker niet alleen dus….

Maar het is voor een losse telefoon en ze weten hiervan en zeiden al dat hij op voorraad was, daarom vind ik het zo vreemd….

Weet iemand verder waar ik de Samsung A800 los het goedkoopst kan krijgen?

• tom

take a phone eindhoven

• tom

Volgens mij nog niet zo vaak genoemd op dit forum dus weet niet hoe betrouwbaar ze zijn maar a-800 is daar net iets goedkoper als bij gsm.nl

• Arend

Zij hebben geen gewone winkel vandaar dat je even moet bellen als je langs wilt komen dan zorgen ze er voor dat iemand je kan helpen. nathalie schreef:

>

> Ik wil graag een telefoon bestellen via gsmshop.nl. Heeft

> iemand hier ervaring mee? Het is in Dongen, zou hem eventueel

> zelf op kunnen halen, maar ik moest dan een afspraak van te

> voren maken. Dit vond ik een beetje vreemd…

> Hoop dat iemand me kan helpen.

• michel rijfkogel

probeer eens een bestelling bij http://www.rotterdamunlockservice.nl/ die leveren goede en snelle service en geen gezeur achteraf