Sewon SG-2000

• pro`/,ac

WoW wat een phone!

Gewicht : 72 Gram

Afmetingen : 68x38x22!!!!!!! :D

Spreektijd : 150 Minuten

Stanbytijd : 5 Dagen

Bands : 900/1800 (Dual-band)

Te koop op vivacom.nl

Heeft iemand deze phone zo ja..

kan je me dan vertellen of er ook nadelen zijn aan deze?

Zijn bijv. de polyfonische beltonen vergelijkbaar met Samsung (16 tonig en geen Nokia 4 tonig?)

• vivacom

Nadelen: We hebben nog geen ervaring met dit Koreaantje, mocht er iets mee aan de hand zijn dan ben je hem iets langer kwijt omdat hij dan terug naar Azië wordt gestuurd. Is ook vrij duur. (Echter kent exclusiviteit zijn prijs, en het scheelt niet zo heel veel met de, nog steeds veel te dure, A400). Heeft ook niet bijster veel functies.

Voordelen: Heel, heel klein (kan overigens ook een nadeel zijn), exclusief, is compatibel met de meeste Samsung accessoires zoals de mini-antenne voor de Samsung toestellen. Voor zover ik weet is hij ook compatibel met de 16-tonige Samsung ringtones.

Conclusie: Is een vrij duur toestel waarbij je het echt moet hebben van z'n formaat. De kans dat je iemand anders ziet lopen in Nederland in vrijwel nihil.

• vivacom

De duurdere Siemens 8008 vind ik overigens persoonlijk veel mooier. Is even groot maar heeft in tegenstelling tot Sewon wél Europese garantie.