(reactie op vivacom)
Ik plaats een algemene kennisgeving en dan menen een paar van die boys daar commentaar op te moeten leveren. Als het topic je niets aangaat of geen betrekking hebt op jou…….. laat het dan lekker aan je voorbij gaan. Maar dat truttige gedoe……….. vindt het wel geinig om met die ventjes te sollen.
www.telemaniac.nl
Let op ! Wegens werkzaamheden aan de website kan deze down zijn. Tevens kan het voorkomen dat u ons niet via email kunt bereiken. In dit geval kunt u een berichtje voor ons achter laten op dit forum
vivacom schreef:
Sorry ik wil me nergens mee bemoeien maar zulke uitspraken komen niet echt volwassen over.
Je in deze discussie mengen ook niet. Niet populair doen over mijn rug………..
Meen dat ik het recht om te reageren op lui die met een gebrek aan kennis van zaken, die een topic niet goed lezen en dan allerhande flauwe gevolgtrekkingen op dit forum plaatsen. De wijze waarop is ter discussie te stellen, de inhoud niet.
www.telemaniac.nl
NB. Als je het niet erg vind ga ik me nu weer met andere zaken bezig houden. Mag aannemen dat een “volwassen” Webshop als vivacom ook wel wat beters te doen heeft.
Je bent wel erg kinderachtig bezig, ik geef je comentaar omdat ik je al een paar maanden voorbij zie komen hier op het forum. Het is zeker niet zo dat ik gewoon even een forum langs ga en daar mijn comentaar lever. Toen jij erbij bent gekomen, enkele maanden geleden , ben je wel zo in je eigen straatje aan het praten dat ik het nu genoeg vind. Er zijn hier tal van andere bezoekers die het ook afgeleerd hebben om maar over zichzelf te praten. We weten nu wel wat je bent en wat je wil.
Ik vind dat ik heel redelijk ben in mijn kritiek naar jou en je postings op dit forum, ik probeer je niet onderuit te halen met opmerkingen zoals: “ik ga nu met volwassenen praten”, “koest” , “met kleine ventjes sollen” dat getuigd van onmacht en komt niet erg professioneel over. Ik laat het aan jou om hier op te antwoorden, maar als ik jou was zou ik me maar KOEST houden !!!
Daar in tegen..succes met je plannen!
Trijman
Ik citeer maar even:
“Ik begin je nu echt te wantrouwen met je zaak want als je niet eens goede deals met accessoire boeren kunt sluiten….?” {Onderdelen meneer !}
“Aan je reactie laat je je wel kennen zeg, het bevestigd mijn voorgevoel!” {Welk voorgevoel dan ?}
“Maar in iedergeval veel succes, jij komt er wel (y) !” {Ben er al}
“Er zijn hier tal van andere bezoekers die het ook afgeleerd hebben om maar over zichzelf te praten.” {Ja geweldig van je, echte vent}
“Ik laat het aan jou om hier op te antwoorden, maar als ik jou was zou ik me maar KOEST houden !!!” {Yeah Right !!!}
Wie denk je dan wel dat je bent Wie ben jij dan om mij te wantrouwen ?????
Je praat in meervoud {WIJ?} hetgeen twee dingen kan betekenen, of je bent lid van het koningshuis of je leeft in de waan meerdere mensen te mogen vertegenwoordigen. En wie denk je dan dat je bent dat je me gaat vertellen dat ik me koest moet houden ?????
Sorry vriend, maar precies dat aanmatigende toontje is hetgeen dat me niet bevalt.
Overigens denk ik dat het allemaal meevalt met het praten over mezelf. Ik doe een algemene mededeling aangezien ik klanten en relaties heb die ook op dit forum posten. Bovendien ben/ heb ik inmiddels een bekende naam, weet men dat ik een webshop run en is het dus niet onwaarschijnlijk dat men een poging doet de URL van de webshop aan te klikken en eventueel zelfs wat wil bestellen. Denk dat het hier dus zeker thuishoort en vind het zelfs wel netjes van mezelf. Maar kom nou niet met van die lullige opmerkingen want ik mag daar graag op reageren. Ben er helemaal niet van onder de indruk. Maar denk dat het eens goed zou zijn als je de maat van je schoenen nog eens opmeet, je hebt namelijk de neiging er naast te gaan lopen. Alsof jij even gaat bepalen wie wat mag zeggen en posten ! Please !
Nogmaals mijn advies…….. is het een posting die geen betrekking heeft op jou ? Is het voor jou van geen belang ? Wil je het niet weten, horen of lezen ? Mijd me dan……… jij blij ik blij, toch ?
www.telemaniac.nl
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?