nokia 5210 is het wat?

• wouter

Ik wil graag de nokia 5210 samen met een KPN profile 20 kopen.

Weten jullie mischien een site waar ik hem zonder aansluitings kosten kan kopen dus dat ik alleen de maandelijkse abonee kosten moet betalen, en willen jullie ook jullie slechte en goede ervaringen mededelen over de Nokia 5210!

alvast bedankt Wouter

• John

HEERLIJK TELEFOONTJE, ZOU GEEN ANDERE MEER WILLEN.

• wouter

Nu hopen dat ik dezelfde mening erover krijg, want ik word mijn 3210 nu wel zat na 3 jaar(geloof ik).

• wouter

Zijn er geen meer reacties?

de mzzl Wouter

• harry

Matige telefoon. Korte standbytijd en ontvangst ook matig. Ik zou iets anders nemen als ik kon kiezen.

• TRS

lelijke telefoon, lelijke display, weinig functies… Voor weinig geld kan je beter krijgen. Kijk eens op telecomvergelijker.nl en dan bijvoorbeeld naar de 6510/8310

• TRS

Voor ervaringen kan je kijken op kieskeurig.nl

alstublieft

• Peter

He Wouter,

Met die dingen word je dood gegooid en het nadeel daar weer van is dat die dingen niet kapot gaan, want die kunnen wel tegen een stootje.

Even normaal en vriend die in de bouw werkt die heeft er 1 nou zeer tevreden hij had het afgelopen jaar al 2 3310 versleten maar deze blijft het maar doen.

Je kan natuurlijk ook alleen een nieuwe batterij kopen en dan kan je voor een abo verlenging gaan.

Kan je lekker veel meer bellen voor hetzelfde geld.

Kijk maar.

Veel bel plezier.

Peter