V.T.U. Telecom

• Scully

Ik had op tweakers.net gezocht welke site nou het goedkoopst de Nokia 7210 kan leveren en toen zag ik dat www.vtu-telecom.nl de 7210 voor 449 euro kan leveren. Kan iemand mij vertellen of deze site betrouwbaar is?

Alvast bedankt!

• Savo

Ik ken deze zaak en kan je zeggen dat ze zeer betrouwbaar. Het is ook een Nokia Service Point. Alleen………..die 449 euro is EXCLUSIEF BTW!! M.a.w: deze shop is, inclusief BTW, dus NIET het goedkoopste! Succes.

• shiggy

Zeker op marktplaats gezien. Vuillakken zeggen bijna nergens dat hun prijzen excl BTW zijn en dan goedkoop lopen adverteren bij marktplaats, Ik zou die gasten nog voor geen turkse lire vertrouwen. Weg met die gasten.

• Savo

Berichtje van Shiggy slaat natuurlijk nergens op! Oke, adverteren met prijzen excl. btw is voor de gewone klant natuurlijk niet echt duidelijk. Wel staat het vermeld op de site.

Maar het is een goede shop en ze hebben ook een nette winkel, o.a. in Uden. Alleen, nogmaals, want daar ging het ook om, de prijs incl. btw is duurder dan bij sommige andere (internet-)shops.

• georgische jood

waar dan??