C45 voor 99 Euri

• Gijs

Waarom zeg niemand iets over de C45 voor 99 Euri bij Albert Hein-actie?

Ik vind het marktverpesting!

Maar toch vrees ik dat ik er 1 ga halen…

Gijs

• Joost

Hij is ook te krijgen voor € 52.50…. kijk maar eens bij www.telecomvergelijker.nl

www.belnu.nl

Joost

• Ben

Hee Joost,

Ben jij van Belnu? Ik ben wel geinteresseerd in dat kpn abbootje ( aangezien GSMstunter weer s aan ut kloten is :( ) Maar welke foon beveel jij aan? Die siemens of die nokia?

• Joost

Is persoonlijk, de nokia wordt vanzelfsprekend beter verkocht echter ik ben inmiddels meer fan van Siemens en Ericsson….

Mijnsinziens betere produkten en minder uitval/storingen.

Maar goed het is en blijft een persoonlijke keuze… veel mensen willen neit anders dan nokia.

Joost

• Gijs

Kan ik bij jou ook m'n airmiles inwisselen dan?

En je site doet 't nu niet bij mij. Veels te ingewikkelde Flashversie.

Wil ff een toestel zonder abo. Heb er daar al genoeg van, een goede reserve erbij.

• Joost

Geen airmiles helaas.

Onze site is geen flash site.

ja ik ben van belnu

.

• rene

Is leuk die actie van appie happie maar vandaag ging ik in purmerend naar de winkel en ze hadden de C 45 niet meer! Ik vroeg om een tegoedbon uit te schrijven om hem dan maar later te kunnen kopen maar dat deden ze niet.

Wedden dat de C 45 over een maand wel te krijgen is bij ah, maar dan voor de normale prijs! Sorry maar ik vind dit een luizen advertentie, wel adverteren dat je de laagste prijs hebt maar niet kunnen leveren, ja zo kan ik het ook!

AH, niet netjes van jullie.

• Gijs

Waarom denk je dat ik er maandag om 9.00 uur stond?

Toen moest ie nog in het kassa-systeem worden ingevoerd, maar goed.

Een beetje naief om bij zo'n aanbieding de enelaatste dag te gaan informeren?

• telemaniac

Ze hadden er per filiaal maar 2 stuks gemiddeld, dus ook de eerste dag had je vrijwel zeker misgegrepen. Schrale troost, maar toch.

www.telemaniac.nl