De kleinste toestellen ter wereld. (Echt waar, ze zijn ongeveer net zo groot als m'n aansteker).
Verkrijgbaar bij het bekende adres.
Sorry hoor, maar wat een rotzooi, hoe haal je het in je hoofd om zulke stomme toestellen op de markt te brengen? Terwijl iedereen in Nl en omstreken op zoek is naar toestellen met kleurendisplays en gprs en bleutooth en andere @!#$, gaat deze dealer reclame maken voor toestellen die en veel te duur en veel te oud zijn.
Jammer hoor, ik had liever gezien dat deze dealer zijn kapitaal in verkoopbare toestellen stopte.
Shiggy
shiggy schreef:
>
> Het enige wat ik wil zeggen is dat ik op zoek ben naar die
> kleurerotzooi etc. en dat ik het zonde vindt dat vivacom haar
> geld steekt in nietszeggnede merken en telefoons die ongeveer
> en duurder zijn als een 6610 of een sharp
Accoord, zoals ik al vermeld heb ieder z'n eigen mening.
En ze zijn inderdaad ook relatief duur; dit komt mede door de importkosten etc.
En exclusiviteit kent natuurlijk z'n prijs.
Overigens wil ik graag nog wel kwijt dat ik het niet met je eens bent wat betreft je mening dat de toestellen te oud zouden zijn. Toestellen die even oud of zelfs ouder zijn zoals de 3310, 3330, 8250 etc. worden nog steeds heel goed verkocht en kwalitatief doen ze abslouut niet onder aan nieuwere toestellen.
Maar goed, voor bijna ieder toestel is er wel een markt, zowel voor toestellen met alles erop en eraan als toestellen waar niet zo veel poespas op zit maar die het moeten hebben van hun formaat.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?