dutchtone klantvriendelijk ??

• D*

Dutchtone

Betreft klacht benadelen dutchtone-klanten

Geachte mevrouw, mijnheer,

Hierbij wil ik u mijn ongenoegen kenbaar maken v.w.b. uw waardering voor Dutchtone klanten. Als ik op dit moment mijn abonnement wil verlengen voor een jaar dan wordt ik afgepoeierd met 2 mnd beltegoed terwijl een nieuw lid een Allin ?40 kan afsluiten en per maand ?20 betaald en een digitale camera kado krijgt.

Ik ben dutchtoner van het eerste uur(minuut), en heb al eerder mijn abonnement moeten opzeggen om te kunnen profiteren van een aanbieding !

Het is jammer dat u niet de mogelijkheid biedt om dan toch mijn huidige tel.nr. te behouden, maar wel logisch voor u want anders zou iedereen het zo doen.

Nee, nu bent u goed bezig; maandelijks veel nieuwe bellers (en hoeveel opzeggingen?)

• edty

je kan je dutchtone abo opzeggen met een maand opzegtermijn en porteren naar D*prepay, op de dag dat het prepay word nieuw abo afsluiten bij dutchtone met nummerportering van D*prepay kan gewoon telefonisch binnen 10 minuten geregeld.

Beat the system

Edty

• Gijs

VRAAG NIET HOE HET KAN MAAR GENIET ERVAN

ik heb uit betouwbare bron begrepen dat ze tot 6 maanden bundels uitkeren bij contractverlenging, het kan wel!

• Ralf

ik kreeg 4 maanden bundels gratis…van 30 euro per maand…Maarja..toen kwam de prijsverhoging en ben ik weggegaan..heb nu een goedkoop abbotje bij O2 en bevalt me prima!!!