He DENNIS van gsmtrack.nl!!!

• Daniel

ik heb net die 7210 met ben extra abo besteld (dus het contract opgestuurd), maar hoe weet ik nou zeker dat als ik die foon thuis krijgt, ik niet de volle pond aan de postbode moet betalen ipv die 169,15 + 11,-?

kortom: kijken jullie wel goed na hoeveel korting ik krijg op die foon? Hoe gaat dat bij jullie in z'n werk?

Dit om misverstanden te verkomen!

BVD

Daniel

• DENNIS

Wat had jij dan gedacht ? Dat ik jou stiekum het volle pond wil laten betalen ? Zou ik het dan lang volhouden denk je ? Jij krijgt gewoon een kloppende rekening, en die betaal je aan de postbode, simpel als dat. Dus het bedrag van het toestel, en de verzendkosten, tel zelf maar effe uit, mocht je twijfelen of het toestel wel echt in de doos zit, kun je 'm altijd nog weigeren . . .

Tuurlijk klopt het, maak je geen zorgen, je zult zien dat ik er geen woord van gelogen heb, als je de mogelijkheid hebt om er nog effe een briefje bij te doen ter attentie van mij, dan komt het helemaal goed, zorg ik voor.

Voor verdere communicatei kun je beter morgen met ons kantoor mailen, anders krijgen we hier dadelijk ruzie met de webmaster, volgens mij maak ik al iets teveel reklame naar hun zin . . .

Ik hoor het wel ! !

THNX

Gr

Dennis