kan iemand mij vertellen of gsmtrack.nl betrouwbaar is, goede service heeft en snel hun diensten levert?
BVD
Daniel
Zo Dennis, dus jij bent je man achter die site.
Dan kun je mij waarschijnlijk wel met iets helpen! ik zit nl. te twijfelen tussen 2 abo's, namelijk een hi profile 40 en een ben extra abo. wat de doorslag zal geven ligt aan het wappen.
kun jij mij vertellen of het wappen bij dat profile abo van je belminuten afgaat of moet je hier extra voor betalen? Ik weet dat het bij Ben van je belminuten afgaat.
BVD
Daniel
P.S. Bij snelle respons doe ik hoogstwaarschijnlijk zaken met je.
wil namelijk de nokia 7210 kopen.
trouwens, heb je 'm al getest en is die goed?
Nou Dennis, you've earned yourself a customer!!!
ik heb net eens rondgekeken en jouw site is de goedkoopste wat betreft de combi nokia 7210 en een ben extra abo, dus ik ga 'm nu bestellen bij je.
wanneer zei je dat ik dan alles geregeld kan hebben, want ik weet niet hoe alles nu verloopt. kun je me daar iets over vertellen?
BVD en een welverdiende veer tussen je billen!!
Daniel
Heel simpel, als jij nu vanavond via onze website de contracten invuld en uitprint, en je hebt de mogelijkheid om ze morgenvroeg door te faxen, dan kunnen wij morgen een aanvraag doen, en als het een beetje meezit kan jou toestel morgen middag nog met de post mee. Als je de contracten verstuurd, dan zal het 1 dagje langer duren, hou er wel rekening mee dat de meeste postkantoren op zaterdag geen rembourspakketen afleveren, als wij dus vrijdag versturen, wordt het waarschijnlijk maandag voordat jij je toestel hebt, faxen heeft dus de voorkeur. Bij verdere vragen kun je morgen overdag ook mailen naar het email adres boven dit bericht, ben er zelf morgen niet, maar weet zeker dat het goed komt . . .
gr
Dennis
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?