Als reactie op onderstaande topic !

• telemaniac

Een webshop die openlijk aangeeft voorheen gestolen GSM's te verkopen :?:?:?

Die een inkoopprijs noemt van een zogenaamde legale 8310 die niet overeen komt met de werkelijk legale inkoopprijzen :?:?:? {Dus eigenlijk meer rekenen voor dezelfde duistere troep!!!!}

Is die topic bedoeld om een GSM shop een hak te zetten, of is het echt waar :?:?

Hoe dan ook…….. schandalig dat zulke rotzooi op de markt gedumpt word. Wees als klant en als webshop nou eens een beetje verstandig. Laat je eens niet in met duistere handeltjes. Het keert zich uiteindelijk tegen je !!! Betaal gewoon een aannemelijk prijs, doe onderzoek naar betrouwbare handellaar en handelswaar. Probeer als klant en webshop nou eens niet voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten.

Gewoon even een reactie !

www.telemaniac.nl

• shiggy

ZIE www.nokiadealer.nl het is echt waar, wat ze doen. Voor de login en password moet je even naar een oude topic hierover van mij kijken.

• Paul

jah… maar de prijzen zijn om te lachen… het kan nooit legale handel zijn!!!!!!

Paul

www.gsmdealer.nl

• shiggy

Nou wil ik niet veel zeggen maar die prijzen bij jouw zijn ook om te lachen en huilen (het is maar net hoe je het bekijkt) die nokia 7650 is gemiddeld 550 euro en bij jouw keihard 75 euro meer. Vindt ik geen stijl voor een webwinkel, je hebt geen huurkosten van een pand je hebt praktisch geen ruimte nodig voor je voorraad (kleine dozen die verpakkingen van die gsm's) en de verkoop gebeurt via post en niet via winkel of wat dan ook, dus ook bijna geen pesoneelskosten behalve die van jouw. Dan vindt ik dat je wel goedkoop MOET zijn.

• telemaniac.nl

Misschien is niet gejatte handel wel duurder ? En wat nou moeten ?

www.telemaniac.nl

• shiggy

Of je leveranciers lichten je een pootje. Moeten is gewoon mijn mening (voor de onderbouwing van mijn mening refereer ik naar mijn eerdere posting).