Ik ben mijn telefoon verloren op de snelweg in italie.
Dus wat doe je, je belt naar je provider en geeft het door.
Nu was mijn telefoon dermate overleden dat er geen kans meer was dat mijn simkaart in verkeerde handen zou vallen.
Ik bel dus op en vraag een nieuwe simkaart aan de desbetreffende mevrouw.
Zegt zei: Nee je kan pas een nieuwe simkaart bestellen als u het nummer deblokkeerd.
Waarop ik perplext zei: heb ik u gevraagd om mijn nummer dan te blokkeren?
Nee maar dat is 9 van de 10 gevallen zo dus heb ik het nu ook gedaan.
Dus ik vraag vriendelijk om mijn nummer weer te deblokkeren en mij gewoon een nieuwe simkaart toe te sturen.
Ja dat kan pas als u 17.30 euro voor het deblokkeren en 17.30 euro voor de simkaart betaald.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
Of zegt ze: als u aangift gaat doen dan is het kosteloos.
Ja ik zit hier op een berg in de dolomieten waar haast geen italiaan iets begrijpt van een buitenlander.
Ik dus maar een kaart en deblokkade aangevraagt ik heb mijn nummer hard nodig.
En de desbetreffende dame haar naam gevraagd voor de klacht.
Nou tot op heden heb ik geen bericht gehad en ben nu nog bezig met mailen.
Jullie horen het nog wel
Mijne heren,
Ik heb op 10-9-2002 gebeld met mevr.K Niesten i.v.m. verlies mobieletelefoon.
Nu ben ik mijn telefoon verloren op de Autostrada in Italië dus deze is helaas overleden.
Ik wilde een nieuwe sim-kaart bestellen om zodoende snel weer te kunnen bellen en gebeld worden.
Dus mijn vraag was een nieuwe sim-kaart en zo spoedig mogelijk.
Ik kreeg als antwoord:“Ja dat kan maar dan moet u eerst het nummer laten deblokkeren, dit kan kosteloos als u aangifte doet bij de politie.”
Ik zit in Italië en heb vakantie, ik ga dus niet aangifte doen van verlies.
Zou het diefstal zijn ok, dat kan ik begrijpen.
Maar het erge is nog dat ik nooit in dit telefoon gesprek een woord gerept heb over het blokkeren van mijn sim-kaart.
Bij de vraag of ik het gevraagd had aan mevr.K Niesten om mijn nummer te blokkeren zei zij:“Nee u heeft dit niet gevraagd aan mij maar negen van de tien gevallen moet ik blokkeren.”
Ik heb deze mevrouw nogmaals gevraagd of zij de kaart wilde deblokkeren maar dit schijnt niet te gaan.
Nu wil ik graag een nieuwe sim-kaart en een gedeblokkeerd nummer, waarbij ik wel voor de kaart wil betalen maar het deblokkeren van het nummer is mijn inziens voor rekening Libertel daar de fout bij mevr. K Niesten ligt.
M.v.g.
Marc
Geachte heer, mevrouw,
Uw e-mail hebben wij in goede orde ontvangen en in behandeling genomen. Wij zullen u uiterlijk binnen twee werkdagen antwoorden. Mocht blijken dat een langere periode wenselijk is, dan zullen wij dit per e-mail aan u kenbaar maken.
Met vriendelijke groeten,
debitel Klantenservice
Mijne heren,
Tot op heden heb ik geen antwoord gehad op mijn vraag.
Kunt of wilt u mij niet beantwoorden?
Groeten
MArc
Hartelijk dank voor uw reactie.
Wij hebben uw e-mail op 30-09-2002 ontvangen en doorgegeven aan de afdeling Klachtenservice. Een medewerker van deze afdeling heeft uw verzoek in behandeling genomen. U ontvangt na dertig dagen een schriftelijk antwoord.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
debitel Klantenservice