typhone of gsm.nl

• Jolanda

Ik wil een o2 abonnement+telefoon bestellen. Waar kan ik het best bestellen typhone of gsm.nl? De prijs is bijna hetzelfde, maar waar krijg je je bestelling het snelst en waar beste service? Wat is jullie ervaring?

• Paul

stel eens een vraag per mail aan hun… wie het snelst reageert heeft voor mij dan de beste service :) maar ik ben een concurrent dus mag niet veel zeggen :)

Paul

www.gsmdealer.nl

• sailor

Paul, je site loopt vast op bijna elke link die je er aanklikt!

• Paul

inmiddels verholpen…. was een probleem bij de provider :)

Paul

www.gsmdealer.nl

• Mark

Ik had binnen een week bij typhone alles zo'n beetje geregeld en qua service vind ik ze ook wel goed.Kan ze helaas niet vergelijken met gsm.nl omdat ik daar nog nooit heb besteld.

• Jolanda

Ik heb het inmiddels bij gsmweb.nl de telefoon met abennoment besteld. Maandag alles gefaxt en vandaag in huis. Dat is wel snel vind ik. En de service ja dat is afwachten maar als je mailt krijg je gelijk antwoord enzo. Plus de nodige telefoonnummers en adressen voor problemen. De aanbieding was op dit moment daat ook het goedkoopst. Jolanda

• Ralf

gsmweb is erg goed te vertrouwen..al een keer of 4 zaken mee gedaan..altijd vlekkeloos..en als er vragen waren ze zijn altijd telefonisch bereikbaar..bij mij tenminste

groeten

Ralf

• Stephan

Kijk eens bij gsmweb.nl, die hebben echt scherpe prijzen van toestellen