www.sitel.nl?

• Anne-Willem

Wie heeft er ervaring met de site: www.sitel.nl?????

Ik ben van plan om het volgende abbonoment te nemen: Ben Vaak met 202 euro retour……hebben mensen hier ook ervaringen mee?

Is Ben een goede provider? Goede bereik…goede service?

Bij Voorbaat Dank,

Anne-Willem

• DENNIS

. . . nog heel effe wachten, ik ben bijna klaar, cashdeals staan er voor woensdag op, en die zijn zeker iets beter . . .

Gr

DENNIS

WWW.GSMTRACK.NL

• DENNIS

. . . nog heel effe wachten, ik ben bijna klaar, cashdeals staan er voor woensdag op, en die zijn zeker iets beter . . .

Gr

DENNIS

WWW.GSMTRACK.NL

• Fruit Joy

Dennis

Voordat je al in de startblokken struikelt, let je op het besluit van de ennis groep btw (zie ook telecomvergelijker in het verleden) dat cashdeals een 0 euro btw tarief behoren te hebben.

Dus als je bonus ex btw 50 euro is en je wilt euro 4 verdienen, dan kan je maximaal 46 euro doorstorten. (dat laatste is dus in de btw)

Er zijn bedrijven die deze regels niet hanteren en daardoor een naheffing kunnen krijgen.

Veel succes

JoY

• Wouterd

Ik heb een aantal maanden geleden zo'n cashdeal van sitel.nl aangevraagd en dat ging eigenlijk wel prima. Ze hielden zich aan de afspraken (geld stond aan het einde van de termijn op de rekening) en ook een kennis had wel een goede ervaring met sitel.nl. De cashdeals zijn meestal ook wel hoger dan op andere sites.

Veel succes in ieder geval!

• Paul

je moet inderdaad rekening houden met die BTW regeling… hoe meer een internetwinkel aansluit des te hoger de kortingen worden! zo sluit sitel heel veel aan, en wij beginnen ook aardige kortingen op te bouwen…

TIP VOOR DENNIS: KIJK EENS NAAR D KORTINGEN DIE JE KRIJGT…

Paul

www.gsmdealer.nl

• Fruit JoY

Wat wel apart is, is dat accountants en fiscalisten, niet erg op de hoogte zijn van

deze btw kennis groep regeling… eigenlijk een manco.

Dennis veel succes met je site, je prijzen zijn erg scherp..

(reken je nog verzendkosten?)

Mvg

JoY