Vodafone, Ben of Dutchtone

• Willem Beukert

hallo,

weet iemand welke provider ik beter kan kiezen (kosten ongemoeid) welke heeft de beste service, beste netwerk enzo…?

vriendelijk bedankt

• DENNIS

Zonder enige twijfel . . .

Gr

DENNIS

• Hert

ja dat lijkt me duidelijk.

Prijs technisch gezien hanht t even af of je veel wilt gaan SMS-en of vaak in het buitenland bent. Dan Dutchtone.

Sms je redelijk wat kun je ook nog voor Vodafone met SMSvoorraad kiezen.

• jurgen

Maakt niet zoveel uit.Op alle providers wel wat aan te merken.Geluid is bij Dutchtone niet al te goed,net als bij Voda.Bel je veel kun je het beste Ben nemen . Sms je veel dan Dutchtone.Bel je graag met klantenservice dan Vodafone.

Verder zou het verstandig zijn aan mensen uit je omgeving vragen hoe de ontvangst op de plaatsen waar je het meeste bent / komt.

Jurgen

• Frits!

WAAROM DUTCHTONE ALS JE VEEL SMS'ed? Wat een stupid redenering! Bij een abonement betaal je gewoon vrolijk 22 eurocent per bericht. En met prepaid SMS je alleen goedkoop tussen 18.00 en 19.00 uur. Daar ga je dus ook niet op zitten wachten.

SMS je veel:

-Voda abo met SMS voorraad.

-o2 prepaid (SMS bundels)

-o2 abo, standaard 15 cent per bericht

-hi profile

-Ben abo SMS fan.

Vriendelijke groet,

Frits!

• jurgen

Ik bedoel in verhouding tot het bellen.Zit bij Dutchtone in de bundel,bij de andere providers niet.Dus als 't een beetje uitkomt heb je bij Dutchtone aan de bundel genoeg om te bellen én te sms-en.Dat bedoelde ik dus.

• jelly

Ik heb al jaren DUTCHtone gehad altijd goed bevallen tot ik ging verhuizen in zelfde dorp nu dus helemaal geen bereik totaal niets!!!! dat is wel @!#$