GSM.NL Levert verkeerde&defecte T68

• Rogier

Besteld via het web. eerst gevraagd naar de verschillen in de drie versie's die zij aanbieden. Na 3 dagen nog geen reaktie. Toen de t68i besteld, volgens hun website in het ARTIC BLUE.

Tot mijn verbazing trof ik gisteren echter een T68 aan in het zalmroze met goud. Op de doos zit een sticker geplakt met “let op dit is een t68i”….. Is wel erg makkelijk he? En buiten dat doet het toestel het ook niet. heb net geprobeert in hun “spreekuur” contact met hun te krijgen, maar zijn konstant in gesprek.. en aangezien ze ook nog niet op mijn mail hebben gereageerd begin ik er een beetje van te balen.

Maar goed, ik hoop dat ze nog reageren op mijn email van gisteren en dat het allemaal goed komt

• shiggy

Hopen dat je het niet via de postbode hebt betaald maar via je bank. Als je het via de bank hebt gedaan moet je onmiddelijk om een stornoboeking vragen (geld terug naar je eigen rekening boeken) wedden dat ze meteen reageren. Heb ik ook een keer gedaan binnen twee dagen alles geregeld en afgehandeld. Het was welliswaar geen gsm.nl maar wel een webshop-provider.

• telemaniac

Kan toch met de Postbank ook ?

• shiggy

Zeker weten nog beter zelfs de postbank heeft ook nog eens naam/nummer controle en dan is je overboeking nog sneller en beter terug te vinden.

• Rogier

Uiteindelijk na diverse mailtjes heb ik het toestel aangetekend en verzekerd verstuurd en binnen een week de juiste telefoon gekregen, met bevestiging via mail. Dus de uiteindelijke afhandeling is op zich erg netjes.

Alleen nog ff wat kleine terzijde's :

Ik stelde voor om het toestel zelf om te komen ruilen, scheelde me weer een paar dagen. Dit was niet mogelijk, er was geen toestel in voorraad. Tot mijn verbazing lees ik op http://www.tweakers.net/shopsurvey/4156 dat dat dus ook anders kan.

Qua kontakt met dit bedrijf kan ik me meer vinden in de bovenste posting. Niet te bereiken en de Email liep in eerste instantie erg door elkaar (elke keer weer van iemand anders antwoord op oude mailtjes/vragen), toppunt was een mailtje waarin stond dat ik voor maandag het toestel bij hun moest hebben anders was er geen “garantie”terwijl het om een foute levering ging.

Gelukkig liep het uiteindelijk wel nadat ik goed&snel kontakt had met iemand die in eerste instantie een vraag van mij beantwoorde die ik een week voor ik bestelde had gesteld…….

Ofterwijl naar mijn idee een bedrijf wat echt wel serieus te werk gaat, maar qua communicatie nog wel kan verbeteren.