ervaringen met Telbel (aanrader ?!?!)

• jj85

Iemand ervaring (goed/slecht) met TelBel. Er stond een advertentie van ze in de krant.

TELBEL

Bel de bestellijn: 0475-311 288

Bespaar tot 50% op uw mobiele telefoon, sim-lock vrij, zonder abonnement.

Nokia 3310 e. 85

Nokia 3330 e. 85

Nokia 3410 e. 105

Nokia 7650 e. 290

Nokia 5210 e. 115

Motorola V70 e. 295

Motorola V601 e. 195

Motorola V50 e. 99

Heb zelf maandag een offerte voor de Nokia 5210 aangevraagd, telefoniste zei dat je daarna geld moest overmaken en dan het nieuwe toestel dat rechtstreeks van de fabrikant kwam, zou ontvangen.

Echter nergens is iets over dit bedrijf(?) te vinden.

• Ben

Ik zou er niet intrappen………. Rechtstreeks van de fabrikant!! Ja!! Ammehoela~!!!!!

• telemaniac

En vooruit betalen is altijd linke soep ! Kan natuurlijk geen webshop beschuldigen van iets dat ik niet weet. Kweet wel dat de prijzen van de telefoons eigenlijk niet kunnen. In iedergeval niet voor eerlijke benelux modellen. Zelfs voor import is het aan de extreem lage kant.

Maar trek zelf de conclusie !

www.telemaniac.nl

• DENNIS

Hoorde het gisterenavond nog op TV bij Radar :

Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het vaak ook te mooi om waar te zijn . .

Prijzen lijken me onwaarschijnlijk, of het moet zijn dat ze € 49,00 euro verzendkosten vragen ?

Gr

DENNIS

• jj85

Verzendkosten zijn e. 3.50. Is me verteld. Ik wacht verder nog op de offerte…

• shiggy

Bij de site van de kamer van koophandel kan je een hoop leren, er staat ook een nummer da je kan bellen en info over een bedrijf kan krijgen, Namen etc.

• telemaniac

Tja. dat werkt natuurlijk niet altijd. Probeer maar eens uit te vinden hoe de structuur van mijn toko eruit ziet ? Wil niet zeggen dat ik foute handel doe !

www.telemaniac.nl

• thomas

Probeer het telefoonnummer eens in de omgekeerdzoeken op telecom.startpagina.nl

Bij mij gaf de zoekmachine aan dat ik een onbekendnummer zoek.

Dus geen adres gegevens bekend, ik vertrouw het niet. Die prijzen liggen gemiddeld 20% onder de inkoopprijzen voor detaillisten zoals ik!.

• shiggy

Heb ik vanochtend gedaan ziet er best goed uit, alleen moet je je gegevens bij de KvanK nog compleet maken.telemaniac schreef:

>

> Tja. dat werkt natuurlijk niet altijd. Probeer maar eens uit

> te vinden hoe de structuur van mijn toko eruit ziet ? Wil

> niet zeggen dat ik foute handel doe !

>

> www.telemaniac.nl

• vivacom

pure oplichterij.