Ot : Jankerd

• WitteWel

GSM king schreeuwde het volgende :

Auteur: gsmking007 (—.dialup.zonnet.nl)

Datum: 24-10-02 23:58

telemaniac is een watje

telemaniac in een mietje

telemaniac is een @!#$

telemaniac is een homo

telemaniac is een zielig wezen

kies uw antwoord en win geweldige prijzen

zoals pootje rammen en telemaniac dxxdknuppelen.

wie wil dat nu niet.

Auteur: gsmking007 (—.dialup.zonnet.nl)

Datum: 25-10-02 00:11

heb hem al en is al omgebouwd ook.

ps telemiac sucks.

??????? Waar gaat dit over ???????

Kan je het niet alleen af tegen Telemaniac , en als je niets weet reageer dan ook aub niet op de div. postings.

we hebben wel iets anders te doen als naar dat gejank van jou te luisteren. :-):-):-)

Fo , WitteWel.

• telemaniac

Heb de hele posting gezien, gelezen en genegeerd :D

Begrijp dat hij nu weg gehaald is……. had van mij niet gehoeven. Kan erg goed tegen kritiek…… maar dit sloeg werkelijk nergens op. Weet niet wie het is, weet niet waarom. Natuurlijk…… ik roep weleens iets en dat lokt reacties uit. Das heel normaal. Soms heftig, soms mild. Laten we even niet vergeten dat dit een forum is, net als GSM forum. Daar hebben we veel vrijheid, en we zoeken allemaal wel eens de grenzen van deze vrijheid op. Dat hoort erbij. Maar laten we elkaar en zeker onszelf niet al te serieus nemen. Natuurlijk kan niet iedereen al mijn postings waarderen, das oke. Andersom heb ik dat ook wel eens, is ook oke.

Maar ik zit altijd achter het toetsenbord met een “big smile” en zie er wel de humor van in. Heb vandaag iemand van het forum ontmoet. Zal niet zeggen wie, hij/zij moet dat ook maar kunnen waarderen, en dat weet ik niet dus vandaar. Maar daaruit bleek dat het een prima persoon was/ is. Ook al roepen we op het forum wel vaker onaardigheden naar elkaar. Moet gewoon kunnen, tis maar een forum mensen ! :D

Meer stoorde ik me aan de uitlatingen in de richting van de anders geaarde medemens. Dacht dat poten rammen uit de middeleeuwen was, en iedereen dit een beetje ontgroeid is. Maar helaas blijkt dit niet tot iedereen doorgedrongen te zijn. Overigens ben ik gehuwd…. met een hele lieve leuke en knappe mevrouw en hebben al net zo'n leuk dochtertje. Dus speculaties over mijn geaardheid lijken me wat overbodig. Maar ja…. wat dan nog. Doet er toch helemaal niets toe :?

Leef lang, licht en luchtig :D {ook op het forum}

www.telemaniac.nl

NB. Nog bedankt voor de forumleden die reageerde met afwijzende postings. :D