Hallo,

Ik schrijf dit artikel, omdat ik vind dat het gezegd moet worden en ik vind dat men het moet weten. Het onderstaande artikel is op geen enkele manier bedoeld om de shop, in dit geval Telefoon & Zo in verlegenheid te brengen of af te kraken. Ik wil ook mensen er absoluut niet mee aansturen er niet meer of minder te kopen. (Dit artikel is onder een anonieme naam geschreven.)

“Telefoon & Zo, wat een slechte bedrijfsvoering…”

Na gestopt te zijn met een leuke baan hier in mijn woonplaats, mocht ik aan de slag bij het bedrijf Telefoon & Zo. De werkzaamheden begonnen leuk, contracten regelen, contact met de klant etc.

Maar na verloop van tijd kreeg ik vaak dezelfde mensen aan de lijn (en dat waren er nogal wat) die hetzelfde probleem hadden. Of de telefoon was niet aangekomen en deze was wel toegezegd door Jeroen de J. Of het contract kwam na invulling of zelfs na bestelling gewoon niet aan.

In eerste instantie leek het allemaal een doorsnee Telecomshop met een paar kleine probleempjes die erbij hoorde. De eigenaar van Telefoon & Zo wilde zelfs een pand gaan huren om daar het kantoor in te gaan vestigen, het zag er op het eerste gezicht dus prof. uit.

Als snel bleek dat de bedrijfsvoering van het bedrijf Telefoon & Zo niet helemaal klopte, athans dat is wat ik zag. Telefoons verdwenen, contracten verdwenen en ach ja wat er nog meer met de toestelletjes gebeurde, nou ja… dat laten we maar even achterwegen want dat is slechts een speculatie.

Ook van het pand kwam uiteindelijk niets terecht. Afspraken met makelaars waren reeds gemaakt, maar ook hierbij kwam de directeur (Jeroen de J.) de afspraken NIET na.

Nu ben ik gestopt met mijn werkzaamheden voor Telefoon & Zo en wil er zelf niets meer mee te maken hebben. Een reden hiervoor ook is, omdat ik gewoon naar mijn geld (voor werkzaamheden) kan fluiten en zelfs geld erop toe moet geven voor de telefoonkosten, belachelijk gewoon…

Mij zul er niet meer zien werken, noch iets kopen!

Hans V.