gsmstunter.nl

• WitteWel

Had ruim 2 maanden geleden abb + gsm besteld bij gsmstunter.nl en ik moet zeggen was keurig en snel geleverd.

Nu zou er volgens de actie nog een bedrag van ?49,- terug gestort worden, maar tot op heden nog steeds niet gebeurd.

Laatst nog wel een e-mail gestuurd waarop ook erg snel gereageerd werd met het antwoord dat het nog al druk is bij gsmstunter.nl.

Iemand hier meer goede/slechte ervaringen mee of sturen ze zomaar een standaard antwoord ??

ThX , WitteWel.

• thomas

Ja ze sturen zomaar wat standaard antwoorden. Reken niet op je geld binnen 3 maanden ofzo, ik had het pas na 7 maanden. Dit is niet alleen bij GSM stunter zo hoor, bij O2.nl voorheen Genie.nl was dat ook al zo

• Raymond

Ik had bij gsm stunter een telefoon besteld, binnengekregen onder rembours.

Na 3 maanden krijg ik een aanmaning met een dreigbrief dat ik niet betaald had.

Toch wel heel knap vind ik, als je iets onder rembours verzend, en dan nog een aanmaning stuurt. Dan heb je de boel mooi in de war. Maar alles is wel opgelost.

Heeft wat tijd gekost.

• apie

Heb een week geleden een nokia 6310i met abonnement besteld,nog steeds niets ontvangen. Ik heb geprobeerd ze te bellen ,maar krijg al een week lang geen gehoor…..

• WitteWel

Heb inmiddels ook op andere forum's gesnuffeld , en heb begrepen dat je op zo'n 2 a 4 maanden moet rekenen.

C-ya , WitteWel

• Heidihoheidi

2-4 maanden????

Lekker is dat. Heb drie weken geleden een Nokia 8310 met KPNMobile 60 en nummerbehoud besteld. Tegen de tijd dat ik mijn telefoon heb, is de 8310 alweer een groot en ouderwets ding!