ME45 en carkit ellende

• Ronald

Hi,

heb net een nieuwe carkit laten inbouwen voor ME45, maar deze schakelt nu elke keer (na +/- 20 sec) even naar profile normaal en dan weer naar carkit…gedurende die tijd krijg je een piepje, hoor je het gesprek niet/kan je het toetsenbord niet bedienen.

Heef imeand dit eerder gezien. Is er een probleem met de ME45 en de (orginele Siemens) carkit?

hellup? :-)

alvast bedankt

Ronald

PS: inbouwers gaan nu een ander koppelbox installeren, maar als iemand andere suggesties heeft…

• bas

Klopt, de Siemens werkt erg slecht met een carkit. Is een probleem van de carkit. Zou maar een THB carkit kopen, die werkt een stuk beter!

• Ronald

Bas,

bedankt. Zal zien wat er vandaag gebeurd met een andere koppel box, anders zal het misschine toch een THB worden. Dacht juist slim te zijn en voor het orgineel te gaan en zo dit soort ellende uit te sluiten… :-(

GR.

• telemaniac

Kan gewoon een probleempje zijn, gebeurd wel vaker.

Maar dat Bas {Firma Battrex toch ???} hier een beetje THB gaat aanprijzen als zijnde beter dan het originele spul, tja…….

www.telemaniac.nl

• Ronald

Net is de nieuwe koppelbox geplaatst en….het werkt, probleem opgelost…dus uiteindelijk werkt het orginele spul…bedankt voor de hints! En de ME45 is niet het probleem geval (gelukkig)

Ronald