Ik heb gemaild met gsmstunter

• Loeske

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer. Ik heb gisteren zelf ook even gemaild met Gsmstunter.

Ik heb communicatie gestudeerd dus ik zou eigenlijk moeten weten dat zulke acties vaak te mooi zijn….. om waar te zijn. Maar goed… ik ben nieuwsgierig.

Dus…. ik stuurde een mail. Stukje uit mijn mail:

Lees ik dit correct en kan ik 12 maanden gratis bellen+ een gratis

Nokia???

Zit hier een fout op de website?? Of zijn er kosten die ik niet meteen

uit de tekst haal??

……………………………………………………………………….

Reactie VAN GSM STUNTER:

er zit geen fout op de web site

……………………………………………………………………..

Dat was de hele mail van dat bedrijf. Heb ik dus nog helemaal niets aan.

Iedereen reacties op mijn vraag spraken elkaar ook nogal tegen, dus ik heb besloten er nog maar een mailtje naar gsm stunter er tegenaan te gooien.

Uitkomst zal ik iedereen wel weer laten weten, mits geinteresseerd natuurlijk.

• ..:: Nokkia ::..

Ja, ik ben in ieder geval wel geinteresseerd in de rest van de correspondentie.

• Xi_Master

Ik neem aan de je de actie met de 6510 bedoelt.

• Je koopt per maand 60 minuten voor € 16,50

Die minuten kan je per maand ‘gratis’ verbellen.

• De Nokia 6510 krijg je er gratis bij

• De aansluitkosten zijn € 52,50

Totaal ben je voor 60 minuten per maand bellen kwijt:

16,50 * 12 = € 198,-

52,50 aansl. € 52,50

totaal € 250,50

Als je snapt hoe ze werken is het niet zo moeilijk. Bekijk de berekeningen van gsm.nl maar eens. Daar tellen ze de belminuten per maand alvast voor je op….hoezo onlogisch….succes met gsmstunter.nl. (ik heb er overigens geen problemen mee gehad…)

• Loeske

IK BEDOELDE DE ACTIE MET DE NOKIA 3310. Waarbij je alleen aansluitkosten betaalt.

Mail gecheckt maar nog geen reactie van gsmstunter

• Xi_Master

Dit staat onder het kopje informatie:

Nokia 3310 I.c.m. een KPN mobile 120 12 mnd en jaar gratis abonnement

U sluit een KPN mobile 120 belbundel af voor 12 maanden en krijgt een Nokia 3310 gratis. U betaald per maand 23,50 euro abonnementsgeld en U mag hier voor 120 minuten per maand GRATIS bellen. U krijgt van ons het abonnementsgeld van 23.50 maal 12 maanden terug (282 euro). Dus netto komt U uit op een gratis abonnement met 120 belminuten per maand, wat U wel zelf moet betalen zijn de aansluitkosten van 52,50. Het contract loopt 12 maanden als U het contract 3 maanden voor het einde van het contractsjaar opzegt bent U na 12 maanden van het contract af.

Kosten: € 52,50 voor de aansluiting…

• Evelien

Het lijkt mij helemaal niet zo'n moeilijke tekst en die kan ik uitstekend lezen zonder ooit “communicatie” te hebben gestudeerd. Ik heb een gratis vodafone abonnement met 120 minuten via gsmstunter. Ik heb destijds van gsmstunter, keurig binnen de beloofde termijn, het geld op mijn rekening gestort gekregen.

Waarom doen sommige mensen zo moeilijk? Als je het niet vertrouwt, doe je het gewoon niet! Als je het abonnement wel afsluit, is het enige risico, dat je het geld niet krijgt en gewoon een jaar het abonnement zelf betaalt. Lijkt mij nog geen onoverkomelijke ramp toch? Als ik gsmstunter was zou ik niet eens antwoorden en denken: “Graag of helemaal niet!”

• Evelien

Een frraai stukje Nederlandse tekst van iemand die “communicatie” heeft gestudeerd!!! Je zou dan inderdaad wel beter moeten weten!

• marc

en nog de verzendkosten

• Loeske

Sorry heb jij een agressieprobleem?? Of gewoon minderwaardigheidscomplex omdat je niet gestudeerd hebt?

Doe niet zo onaardig. Toch nergens voor nodig? Wie heeft daar nou wat aan?

• Loeske

Daar voeg ik nog even aan toe:

Misschien moet je het concept van een discussieforum nog even nalezen in woordenboek. Je hebt er wat moeite mee merk ik.