Ik heb gemaild met gsmstunter

• Loeske

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer. Ik heb gisteren zelf ook even gemaild met Gsmstunter.

Ik heb communicatie gestudeerd dus ik zou eigenlijk moeten weten dat zulke acties vaak te mooi zijn….. om waar te zijn. Maar goed… ik ben nieuwsgierig.

Dus…. ik stuurde een mail. Stukje uit mijn mail:

Lees ik dit correct en kan ik 12 maanden gratis bellen+ een gratis

Nokia???

Zit hier een fout op de website?? Of zijn er kosten die ik niet meteen

uit de tekst haal??

……………………………………………………………………….

Reactie VAN GSM STUNTER:

er zit geen fout op de web site

……………………………………………………………………..

Dat was de hele mail van dat bedrijf. Heb ik dus nog helemaal niets aan.

Iedereen reacties op mijn vraag spraken elkaar ook nogal tegen, dus ik heb besloten er nog maar een mailtje naar gsm stunter er tegenaan te gooien.

Uitkomst zal ik iedereen wel weer laten weten, mits geinteresseerd natuurlijk.

• ..:: Nokkia ::..

Ja, ik ben in ieder geval wel geinteresseerd in de rest van de correspondentie.

• Xi_Master

Ik neem aan de je de actie met de 6510 bedoelt.

• Je koopt per maand 60 minuten voor € 16,50

Die minuten kan je per maand ‘gratis’ verbellen.

• De Nokia 6510 krijg je er gratis bij

• De aansluitkosten zijn € 52,50

Totaal ben je voor 60 minuten per maand bellen kwijt:

16,50 * 12 = € 198,-

52,50 aansl. € 52,50

totaal € 250,50

Als je snapt hoe ze werken is het niet zo moeilijk. Bekijk de berekeningen van gsm.nl maar eens. Daar tellen ze de belminuten per maand alvast voor je op….hoezo onlogisch….succes met gsmstunter.nl. (ik heb er overigens geen problemen mee gehad…)

• Loeske

IK BEDOELDE DE ACTIE MET DE NOKIA 3310. Waarbij je alleen aansluitkosten betaalt.

Mail gecheckt maar nog geen reactie van gsmstunter

• Xi_Master

Dit staat onder het kopje informatie:

Nokia 3310 I.c.m. een KPN mobile 120 12 mnd en jaar gratis abonnement