gsmstunter. Fake, false or true?

• enigmah

wekelijk waar eerlijk is eerlijk,

deze acties zijn gewoon echt.

bel zelf al ruim 2 jaar volledig gratis met verschillende gratis abb van verschillende providers en via verschillende shops.

zoals gsmstunter,telecom.nu,gsm.nl en zo zijn er nog meer.

heb ook al een aantal gratis gsm`s in de kast liggen,altijd leuk om voor iemand kado te doen.

ook nu weer kpn 120 besteld via gsmstunter.

geld altijd gekregen van iedere shop.

je mag ook een betaald abb afsluiten hoor,maar ik geef me`n geld liever aan iets anders uit.

check bijna dagelijks : www.telecomvergelijker.nl

alles mooi overzichtelijk

• Klant van GSM-stunter e.a.

Mensen jullie moeten het allemaal zelf weten maar ik en vele met mij maken GRAAG gebruik van dergelijke aanbiedingen en zien ook altijd onze centen ‘terug’, bellen gratis en hebben met enige regelmaat 'n nieuw toestel.

En als TELEMANIAC zegt, denkt c.q. verondersteld dat het niet mogelijk is dan is dit voor zijn rekening. Wellicht TELEMANIAC doe jij niet zo je best voor je klanten als dat de andere, indeze GSMSTUNTER, en vele met hem wel doen.

Ze zijn tevreden met wellicht heeeeeeel weinig winst op ‘n grote ’omzet'.

Want als jij ‘zegt’ dat het niet kan, hoe kan het dan dat deze toko al zo'n lange tijd tot volle tevredenheid van haar meeste klanten draaiende kan blijven ?

En kom nu niet met ‘bere-verhalen’ over ‘zwarte markt toestellen’ of wat dan ook.

Mensen probeer het gewoon uit als je toch een mobiele telefoon en/of aansluiting wil afsluiten en als je nu op voorhand denk dat het zo is dat je je geld niet terug krijg dan kan je toch niets verliezen ?, of zie ik het nu verkeerd ?

“Bomen” jullie lekker verder ik moet ook ‘verder’, moet even bellen, mobiel, gratis en dan kan ik gelijk m'n nieuw mobieltje even uit testen, o, ja dat was ook GRATIS deze keer !!

• telemaniac

Adem rustig een poosje in een zakje, je zal je snel weer beter voelen :D:D:D:D:D

Lees daarna de reactie van mezelf nogeens rustig door…… en de reacties op mijn reactie……. en kijk, de wereld is veeeeeeellll mooier en vrediger dan je denkt :D

www.telemaniac.nl

“Een andere dan deze reactie had ik niet van je verwacht”

('Ja ik kan lezen, zelfs tussen de regels door')

Maar probeer nu eens die dingen te realiseren die andere toko's ook doen !

“Goede acties, prijzen en service ipv. commentaar te leveren welk je niet kan onderbouwen !!”

Want wat de anderen (indeze dus GSMSTUNTER) doen kan jij niet of moet ik zeggen wil jij niet doen voor je klanten ?

Hoe ze het doen is niet van belang, de klant(-en) hebben er profeit van !!!!!!!!

p.s. Nee ik hoef je Prozacje niet, bewaar deze zelf maar……. je weet maar nooit !

• telemaniac

Ik doe via de site niet in abo's dus wat wil je nou ? Maar goed……. wat jij wil hoor.

Maar denk wel een beetje aan je hart joh :D:D:D:D:D:D

www.telemaniac.nl

Ik (wij) zijn ook gelukkig met bedrijven zoals GSM-stunter

• telemaniac

Mooi, houden zo :D:D:D:D:D:D

• joke

Waarom stuur je mij deze reactie?

Omdat je het totaal niet begrijpt, ga je schoolgeld terug halen!

• telemaniac

Beetje onduidelijk wie je bedoeld :?

Maar laat of je e-mailadres weg bij een reactie, en klik vooral het hokje links onderaan niet aan. Dan komen automatisch alle reacties op je e-mail binnen.

www.telemaniac.nl