gsmstunter. Fake, false or true?

• Loesje

Hallo

Ik heb er in een vorig topic al wat over gelezen maar ik ben nog behoorlijk verbaasd omtrent de aanbieding van www.gsmstunter.nl. (kpn 120 minuten, jaar lang gratis)

Contract heb ik ingevuld en uitgeprint maar daarin word dus NIET gesproken over geld, laat staan restitutie. Als ik het fax… zit je er aan vast. Dat staat er nl. lekker wel in!

Ook staat in voorwaarden dat gsmstunter niet gehouden kan worden aan acties:

“Alle door ons gedane aanbiedingen en offertes, ook wanneer mondeling gedaan, zijn immer vrijblijvend, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.”

Iemand anders nog goede ervaringen met dit fenomeen?? Of slechte??

Groetjes, Loes

• ..:: Nokkia ::..

Ik vertrouw die s.hit ook niet nee

• ali bombali

het klinkt t emooi om waar te zijn….ik wilde in eerste instantie ook bestellen, maar heb er toch maar van afgezien…zijn er mensen die inmiddels die wel het contract hebben afgesloten

• lieke

Gsmstunter is een goede zaak!

Niets mis mee!

je krijgt gewoon een creditnota bij je bestelling,

en ze hebben altijd al lekkere KPN acties gehad!

Gewoon bestellen dus!

• Pino

He Nokia, welke web shop heb jij??

• telemaniac

Heb even wat onderzoekingen gedaan.

Niet 1 distribiteur geeft zo'n hoge bonus, ook niet bij een 2 jarig abo KPN 120.

Daarmee zeg ik uitdrukkelijk niet dat GSMSTUNTER niet betrouwbaar zou zijn.

Zeg wel dat het onwaarschijnlijk is dat 1 webshop meer aansluitvergoeding krijgt dan alle ander bij elkaar genomen. Om er ook nogeens iets op te kunnen verdienen is helemaal onwaarschijnlijk. Tja, wat zegt dit ??? over de actie.

Infeite is die niet mogelijk.

www.telemaniac.nl

• DENNIS

Zal het normaal niet zo vlug zeggen, maar gsmstunter is zeer zeker WEL betrouwbaar, ik weet wie het is, ken ‘m persoonlijk, en ken ook z’n manager bij KPN. Wat is het geval :

Op dit moment zijn er door KPN speciale volume bonus afspraken gemaakt met de 2 grootste internetverkopers van Nederland, te weten, gsmstunter.nl en gsm.nl

En geloof me als ik zeg dat dit hele maar dan ook hele speciale afspraken zijn, weet het niet exact, maar aantallen liggen in ieder geval boven de 3000 stuks per maand. En ik zal eerlijk zijn ik geloofde er in de instantie ook helemaal niets van, heb het tot op de bodem uitgezocht, en het hele verhaal klopt gewoon helemaal, heb zelfs uit hele betrouwbare bron dat gsmstunter.nl er alleen het afgelopen weekend al meer dan 500 gedaan hebben . . . . .

En ja, dan kun je gerust spreken van een echte aanbieding.

Nog een opmerking, KPN geeft zelf toe dat het hier echt alleen maar gaat om aantallen, het kopen van marktaandeel, en dit na aanleiding van de Vodafone akties, en het O2 verhaal van de afgelopen 2 maanden . . .

Het is helaas niet anders . . .

Gr

DENNIS

• Xi_Master

Ik heb in maart 2002 een Vodafone 120 abbo afgesloten. Deze was ook geheel gratis. Na 7 weken (1 week te laat) mijn bonus van € 270,- ontvangen. Nadeel is dat ze niet aan nummerbehoud doen…

• bas

Juan, met een gratis Innox is het wel een mooie actie?

• joke

ja, ik heb ervaring met GSM stunter en ik heb er heel goede ervaringen mee.

ze betalen de cashdeal wel wat later uit als dat ze zeggen maar dat komt waarschijnlijk door de drukte.

ik heb er al veel gratis abbonementen van gehad en of je het geloof of niet het is totaal gratis en wat ze zeggen is waar!

Loesje schreef:

>

> Hallo

>

> Ik heb er in een vorig topic al wat over gelezen maar ik ben

> nog behoorlijk verbaasd omtrent de aanbieding van

> www.gsmstunter.nl. (kpn 120 minuten, jaar lang gratis)

>

> Contract heb ik ingevuld en uitgeprint maar daarin word dus

> NIET gesproken over geld, laat staan restitutie. Als ik het

> fax… zit je er aan vast. Dat staat er nl. lekker wel in!

>

> Ook staat in voorwaarden dat gsmstunter niet gehouden kan

> worden aan acties:

> "Alle door ons gedane aanbiedingen en offertes, ook wanneer

> mondeling gedaan, zijn immer vrijblijvend, tenzij

> uitdrukkelijk anders is overeengekomen."

>

> Iemand anders nog goede ervaringen met dit fenomeen?? Of

> slechte??

>

> Groetjes, Loes