O2 Puur bellen

• Jeroen

Belt er hier al iemand met een O2 puur bellen abonnnement?

Wat zijn jullie meningen over dit abonnement?

Mij lijkt het wel ok, ik heb veel vrienden die met O2 bellen dan is het volgens mij

wel voordelig.

En waar kun je dit abonnement het beste online bestellen?

Alvast bedankt.

Groeten,

Jeroen

• ATB

Maakt niet uit waar je 'm besteld, je krijgt er toch geen bonus op. Kijk even rond waar je de minste verzendkosten betaald.

• Jeroen

Dat het puur bellen abonnement overal even duur is is niet

waar. Bij www.typhone.nl krijg je er een gratis playstation bij of

een gameboyadvance voor 19,-.

Heeft iemand ervaring met deze shop?

Zijn er nog andere shops waar je gratis gsm's of gadgets krijgt bij het

O2 zuiver bellen abonnement?

Ik kon er namelijk geen vinden.

Groeten,

Jeroen

• ..:: Nokkia ::..

Op die site is het abonnement € 12,50. per maand, terwijl normaal € 7,50. is..

• Telefoon & Zo

inclusief 500 belminuten is het 12,50

• Loesje

Ja… maar die 500 minuten moet je wel naar VAST bellen of naar vrienden die ook 02 hebben………………. anders betaal je dus nog gewoon normale gesprekskosten.

Bel je naar Dutchtone dan geld het al niet meer.

• Pino

't zijn allemaal copycats ,ik zag dit al veel eerder (6mnd geleden) bij gsmeasy of easygsm, daar kirijg je een gamecube,of andere spullen bij je abo ipv een toestel

maar werkt volgens mij niet echt,…wel?

Pino

• Robin

Als ik het goed heb dan is dit abonnement duur op het moment dat je weet dat je meer dan 66 minuten naar een ander netwerk belt (vergeleken met een BEN VAAK abonnement..hier kost het namelijk ook 0,15 cent per minuut. derest moet je dan gebruikmaken van die 500 belminuten om dus niet duurder uit te komen.Loesje schreef:

• Starlight

Ik heb deze week ook even op de on-line telecommarkt gesurft en ik merkte dat je met een o2 puur bellen bij typhone erg veel korting krijgt (vooral als je je bedenkt dat er normaal géén korting bij hoort…) je kunt o.a. een PS One of een Gameboy Advance krijgen, maar ze geven ook korting op telefoons…

Starlight

• bas

Dat is waar een playstation kost toch wel 80 tot 100 euro, dat is echt niet mis en over het O2 abonnement 15 cewnt per minuut naar andere aanbieders is ook niet duur, kijk maar wat je bij andere betaald. Voor studenten e.d is dit echt een perfect abonnement.