Geloof dat de importversie al een hele tijd te krijgen is. Heel bijzonder is het dus niet.
www.telemaniac.nl
..:: Nokkia ::.. schreef:
>
> Klopt, IMPORT-versie is al een tijd verkrijgbaar, ja.
Voor degenen die het interesseert;
De 7210 is op dit moment beschikbaar in Azië, Duitsland en Groot Brittanië.
Overigens deel ik niet de mening van Bonkie Baara…
Ik denk dat heel veel kopers het wél een goede zaak vinden dat sommige shops “creatief” zijn door uit te wijken naar het buitenland om toestellen te importeren.
Immers, het komt vaak genoeg voor dat hetzelfde toestel in het buitenland tientallen Euro's goedkoper is. Deze toestellen hebben ook een Nederlands menu en vallen ook onder de Nederlandse garantiebepalingen.
Het enige verschil is dat er vaak een Engelse handleiding bij zit in plaats van een Nederlandse. Ik denk echter dat de meesten er dat graag voor over hebben voor zo'n prijsverschil, zeker als je bedenkt dat alle Nederlandse handleidingen zijn te downloaden vanaf internet.
Rudi
Wil zeker geen discussie uitlokken ! Dat even voorop gesteld !
Maar je hebt niet zomaar garantie op import GSM's. Althans….. niet bij de bekende servicereperateurs zoals EVIC, EMTS ed. Retour sturen naar land van herkomst is een optie. Of een eigen reparatieservice er opna houden.
De serviceverleners hebben een databank waarin alle benelux toestellen staan genoteerd op IMEI nummer. Als deze niet voorkomt in deze databank dan is het helaas. Als je bij een willekeurig servicepunt langs gaat heb je een kans dat je er doorheen glipt. Maar wees op je hoede.
www.telemaniac.nl
Helemaal mee eens. Daarom is het voor de winkelier ook verstandig om vantevoren na te gaan hoe de garantiebepalingen van de fabrikanten zijn.
Op dit moment zijn de garantiebepalingen van de fabrikanten als volgt:
Nokia - Continentale garantie (dus in Europa worden alleen toestellen afkomstig uit Europa gerepareerd.
SonyEricsson - Wereldwijde garantie
Samsung - Wereldwijde garantie
Motorola - Benelux garantie.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?