Bestelling

• gsm.nl

Hebben jullie ervaring met gsm.nl

ik heb mij spul opgestuurd maar die gasten zijn totaal onebereikbaar

telefoon staat gewoon uit en mail lezen ze schijnbaar ook nooit

ik wil graag weten of mij aanvraag geaccepteerd is aangezien de actie maar tot sde 25 ste loopt :(

• Fruit Joy

misschien kan je beter even een bericht posten op telecomvergelijker… ;)

Anders bel je de provider even of je klant bent.

• Jelle Keizer

ik zie nu net dat ze mijn fax hebben ontvangen via het trackings systeem

het lijkt goed te gaan :)

het is mij nu i iedergeval duidelijk dat de eigenaar van gsm .nl het er savonds bij doet

verklaart de onbereikbaarheid

verder niks mis mee

als alles goed afloopt dan zal ik wel effe een positief bericht over ze plaatsen :)

• DENNIS

Nou, hier moet ik je toch echt effe verbeteren. De eigenaar van gsm.nl is een goede collega van mij, en die doet het er echt niet 's avonds bij, geloof me . . . . .

Zal waarschijnlijk wel door de drukte komen, en ook dat is geen excuus, ik weet het, maar zeer zeker niet door een avondurenbaantje.

MvrGr

Dennis

• Hans

Volgens mij is gsm.nl (Elders Internet) geen klein avond bedrijfje, maar een van de grotere spelers op de GSM markt! Ze zitten in een vrij groot pand in Alkmaar. Op hun site staat wanneer ze telefonisch bereikbaar zijn: maandag t/m vrijdag 11:30-13:00.

• Biba

Ik Bestel vrijwel alles bij GSM.nl

Zijn zeer betrouwbaar en correct, nooit problemen mee gehad…

En goedkoop ;)

• Maarten

Haha, een bijbaantje..Ga je eerst eens informeren voordat je zoiets zegt!

• Jelle Keizer

Wat nou haha hoe valt er nou te informeren als er nergens op gereageerd wordt en de telefoon er overdag gewoon af ligt. Als je niks zinnigs te zeggen hebt hou dan je bek gewoon dicht

• ¤lindå¤

let toch eens op die taal man………….:(

• Trijman

Jongentjes toch…hummmm…

Wanneer je vragen hebt aan een online shop(waar je toch al een voorstelling van moet maken) en je krijgt maar geen antwoord dan is dat wel zo frustrerend dat je dit soort zaken gaat melden.

Okay, het is geen avondbaantje, i know the deal, maar ik begrijp dat je dat wel gaat denken.

Maar dat je, je klanten niet beantwoordt omdat je het daarvoor te druk hebt betekent dat die drukte maar van korte duur zal zijn. De beste reclame is nog steeds die van mond op mond, dit geldt voor zowel positive als negative publiciteit.

Waardoor gaan bedrijven uiteindelijk scoren..? Service !!! jA HET ZAL JE EEN WORST WEZEN DAT DE ENE SITE 10 EURO GOEDKOPER IS, wanneer je zeker bent dat je bij de ander “gehoort” wordt..misschien niet de eerste keer, maar daar waar je een rot ervaring hebt gehad , kom je nooit meer terug!

Trijman

Gsmeasy