Handig hoor, meneer de webmaster, om het wachtwoord te veranderen. Nu kan iedereen hier posten wattie wil. De groep moderators die het gsmforum onderhouden kunnen hier niks veranderen….of dat zo'n goeie beslissing is..maar ja…
Als je wil reageren op een onderwerp is dit best. Ik heb ook een mening en ventileer deze ook. De ene keer met kracht en de andere keer niet. Vaak ook helemaal niet als ik niets aan de discussie toe te voegen heb of de discussie over niets vind gaan. Ik trek het me al helemaal niet persoonlijk aan.
Maar ik kan me wel zo voorstellen dat mensen zich kapot schrikken als ze een reactie van jou onder het bericht zien staan. Deze varieren nogal eens van “stom”, “domste opmerking ooit”, “lachen man ???????” tot aan “wat een gelul” etc. De inhoud evenzo, vaak denigrerende opmerkingen over iemands bijdrage of kleinerende opmerkingen over diens antwoord. Als we nou op een bavianen rots zaten was jij vast het mannetje dat telkens de pikorde aan de kaak zou proberen te stellen. Terwijl wij het hier hebben over een forum zondere enige vorm van een pikorde. Lijkt af en toe wel het spelletje “ik weet het beter” of “u bent de zwakste schakel”. En jij bent voordurend de uitdagende partij, denkt dat alleen jouw bijdrage de enige juiste is en geeft anderen telkens het gevoel dat ze maar wat voor zich uit zitten te zwetsen. Laat mensen eens !!!
That's all !
www.telemaniac.nl
En waarom altijd de behoefte iets direct te verwijderen Xi Master ????
heb even op het forum terug gezien en op 1 enkele keer na dan {ging over het vermelden van inkoopprijzen via dit forum} heb ik niets aangemerkt op de wijze waarop Dennis zich uit. Dus waarom je dit denkt ontgaat me. Maar snap in iedergeval dat je, je er aan stoort. Vind het jammer, maar ben van mening dat je soms iets moet kunnen zeggen.
www.telemaniac.nl
FRUIT JOY jij snapt het juist niet , Telemaniac reageert juist niet overal op maar Dennis, lees het maar na. Als je 150 berichten gaat lezen beginnen de discussies altijd door een bericht van Dennis. Ik kan dit toch niet meer toeval noemen.
Dennis ,met alle respect omdat je toch wel een hoop weet, je moet wat rustiger reageren. Als de volgende keer weer een nieuweling hier komt met de vraag wanneer komt de nieuwe Nokia 6610 uit dan reageer je gewoon niet, of je reageert kort met het antwoord ;gebruik de zoekfunctie.
EN DUS NIET MET WISSEN< OF WAT DAN OOK.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?