Nokia 8210 Te Koop

• Sibel

kep een nokia 8210 te koop! hij is in perfecte staat en als je deze maand nog reageert krijg je 6 kleurrijke frontjes + een extra accu erbij kado. ik geef m weg voor 175 euro maar heb je interesse dan kunnen we er nog over praten. mail me terug!!

groetjes,

Sibel

• DENNIS

Noem jij dat weggeven ? Een 8210 voor 175 euro ?

Als je een klein beetje goed oplet koop je voor dat geld een 8310, en dan wist ik het wel . . . . . .

MvrGr

DB

• telemaniac

Waar dan ????? {8310 losse verkoop voor 179 euro} Want dan mag je er mij een paar duizend leveren !!!!!!

www.telemaniac.nl

• DENNIS

Volgens mij hebben we het hier over een 2e handstoestel slimmerik ?

En ik denk dat jij ze voor die centen ook wel in kunt ruilen, ik in ieder geval wel, meerdere in de week . . . . .

• telemaniac

Luister Dennis…. even buiten GSM prikpagina om…….. je reacties op mensen zijn soms die van een volslagen boerel*l. Dat is wat mij buitengewoon stoort in jou. Je moet perse ergens iets van vinden, Terwijl de vraag dan ook niet aan jou als persoon wordt gesteld. De antwoorden die je geeft zijn van een buitengewoon hoog “wie denkt dit lulletje dat hij is, ik als doorgewinterde winkelier met mijn Ericsson ServicePoint zal het toch vast wel beter weten” gehalte. Wees niet altijd zo'n zakkewasser en laat mensen eens lekker hun gang gaan. Je zult het vast allemaal beter weten BUT WHO THE F*** CARES !

Zout op met je smart-ass antwoorden !

• DENNIS

Graag effe reactie van derden. Wat doe ik hier nu fout ? Volgens mij is het toch gewoon zoals ik zeg. Een gebruikte 8210 voor 175 euro is volgens mij te duur, ik zeg dat je dan beter uit kunt kijken naar een 8310, dan wordt de prijs van een gebruikte 8210 ineens vergeleken met die van een nieuwe 8310, en dan volgt er een scheldpartij ?

Rara ?

Het zal dus inderdaad wel aan mij liggen . . . .

• Nokia Man

j ehebt helemaal gelijk telemaniac, dennis bemoei je eens met je eigen zaken.

bevalt het onderwerp je niet REAGEER DAN GEWOON NIET

• DENNIS

Weer zo'n schreeuwlelijk. het enige wat ze kunnen is heel hard heel veel onzin uitroepen. Waarom zou het onderwerp mij niet bevallen ? Ik reageer en geef mijn mening, vrijheid van, weet je nog ?

En geloof me, 175 euro voor een Nokia 8210, is echt veel en veel te veel . . . . . .

En dat schijn je op een forum gewoon te mogen zeggen, dat mogen jullie en dat mag ik, maar dit schijnt maar niet tot jullie door te dringen . . . . .

• Anneke

Reageer je alweer dennis, stil

• Xi_Master

Ik vind dat je gelijk hebt, wat betreft de prijs van dat toestel. Iedereen die een beetje verstand heeft van telefoons, zal dat er nooit voor betalen. Aangezien het ook niet mag hier, haal ik de topic weg, maar niet om wat er gezegd wordt (krijg ik anders weer gezeik over) maar om wat er aangeboden word.

Telemaniac: probeer de antwoorden van Dennis niet persoonlijk op te vatten…