Vivacom (over prijzen)

• Karliene

Hmm..Ik was aan het kijken op de site van Vivacom en daar stond dat ze een fysieke winkel hebben..Dat is ideaal voor mij, want ik ben nogal achterdochtig ;):D

Maarreeh, toen ging ik even op dit prikbord zoeken en iemand zei dat de prijzen in de winkel hoger zijn, maar dat als je er naar vraagt je de internetprijs hoeft te betalen..

Dit lijkt mij een beetje raar?

Kan iemand opheldering geven? :)

• bonkie baara

Luister, als er al weer van dat soort vreemde verhalen ontstaan over deze site…..

De vorige naam van deze site heeft bij velen voor een hartaanval gezorgd, dus ik zou gewoon lekker een ander opzoeken, er zijn nog wel meer sites met een echte winkel zoals telecom.nu of ga maar eens kijken op telecomvergelijker.nl

BB

• ..:: Nokkia ::..

Vivacom/ GSMKing is 100% te vertrouwen !!!!

• Roel

Inderdaad!

Een 100% TOP bedrijf!

• ¤lindå¤

helemaal mee eens;)

• telemaniac

Behalve dan dat ik het busje weleens zie rijden, ken ik de jongens niet.

Let op het volgende. Heb eens een reactie gelezen over mijn site, winkel en het adres. De inhoud van dit bericht kwam er in het kort op neer dat ik een oplichter zou zijn…….. Want……… zo wist de wijsneus: Op het adres dat vermeld wordt op de website www.telemaniac.nl bestond helemaal geen RW Telecom VOF {Moedermaatschappij voor zowel de winkel, de groothandel en de website}.

Dat klopt ook als een bus. RW Telecom VOF staat ingeschreven in Amsterdam, het adres op de website is die van de winkel en die staat ingeschreven in KvK Amsterdam onder de desbetreffende handelsnaam die wij daar gebruiken. Dus als je zoekt naar RW Telecom VOF dan krijg je een adres in Flevoland {kantoor}. Telemaniac is ook een handelsnaam die weer onder de winkelinschrijving valt.

Moraal van het verhaal: Pas op met wat je roept over een winkel of webshop. Je kunt er weleens naast zitten. En dan heb je mooi die toko een slechte naam bezorgt. Wellicht onterecht.

www.telemaniac.nl

• vivacom

Een korte verklaring waarom de prijzen bij op de website lager zijn dan in de winkels.

Dit komt door het simpele feit dat de concurrentie op internet veel en veel hoger is dan de regionale concurrentie van de ketens. Op internet werkt Vivacom (net als veel internetbedrijven) met minimale marges.

Hoe raar het ook klinkt; in de winkels is dit niet altijd nodig. Ook al hanteert Vivacom hogere marges in de winkels dan op internet, dan nog kunnen wij nog voordeliger zijn dan de meeste ketens.

Men moet niet vergeten dat een winkel veel extra kosten met zich meebrengt zoals huur, etc.

Overigens wordt er wel serieus aan gedacht om de prijzen van de winkels en de internetverkoop gelijk te trekken. (In postieve zin, dus dat de prijzen in de winkels nog goedkoper worden en dus niet de prijzen op internet duurder).

R. Reichardt

VIVACOM

• Karliene

Bedankt voor uw heldere uitleg, alleen 1 dingetje is mij nog niet duidelijk..

Op hoeveel euro verschil moet ik rekenen als ik bij u in Breda de Nokia 6310i kom kopen, dan wanneer ik hem via internet zou bestellen?

• ..:: Nokkia ::..

Als je in de winkel wijst op de prijs die op internet staat, krijg je de telefoon voor die laagste prijs mee.. Althans, zo heb ik ervaren..

• Paul

ik heb erg goede ervaringen met hun… ze leveren mij toestellen tegen een scherpe prijs en doen eerlijk zaken! ze zijn 100% te vertrouwen…

Paul

www.gsmdealer.nl