KOOP NIET BIJ BELNU

• Richard

Voor iedereen die overweegt om bij www.belnu.nl te gaan bestellen, NIET DOEN.

Ik heb ongeveer 2 maanden geleden 2 abonnementen daar besteld, en tot op heden niets otvangen. Na meerdere malen informeren naar de status werd ik steeds aan het lijntje gehouden met velerlei smoesjes. Vervelend allemaal, maar geen ramp, ik kan het immers ergens anders opnieuw proberen. Dacht ik!!

Tot mijn grote verbazing ontving ik ineens een factuur van de operator waaruit blijkt dat mijn abonnement al een maand loopt. Met andere woorden, ik ben gewoon zwaar opgelicht.

Natuurlijk direct een mailtje gestuurd met daarin de eis tot oplossing van de ontstane situatie. Maar natuurlijk geen reactie ontvangen.

Ik zal belnu nu officieel in gebreke stellen en de koop laten ontbinden, waarna zij voor de verdere afwikkeling van het contract verantwoordelijk zijn. Maar dit alles kost helaas weer een hoop tijd.

Mensen wees gewaarschuwd doe GEEN zaken met Belnu, HET ZIJN OPLICHTERS.

• bonkie baara

Zo Zo dat is inderdaad niet zo mooi, wat een KLOTE tent zeg. Ik begin steeds meer verhalen te horen van shops die zo lang op zich laten wachten,….

Ik geef je groot gelijk dat je hier je keel leegschreeuwt over dit soort hufters, ik maar dat iedreen dat leest en dus niet meer bij zulke slechte shops kopen!

Ik overigens ook dat er vanuit de netwerken beter op gelet moet worden wie er een dealercode krijgt en wie niet,….

BB

• telemaniac

Had hier een berichtje geplaatst dat je uit moet kijken wat je roept omdat het wel eens onterecht kan zijn. Maakte een melding over een geval dat mezelf was overkomen.

Zie dat de oos europese censuur erover is gehaald. Zielige vertoning ! Tis toch al een beetje saaie boel hier en dit maakt het niet spannender.

www.telemaniac.nl

• Joost

Wat eigenlijk een keer bekeken moet worden is de netwerken er achter. Inmiddels lijkt het me overal bekend dat O2 het grote probleem is. O2 stuurt geen bevestigingen van aansluitingen naar de shops zodat deze niet op de hoogte zijn van de aansluiting.

Of juist andersom….

Een voorbeeld:

Wij ontvangen een bevestiging op 24 juli voor 20 aansluitingen voor een zakelijke klant.

Wij versturen alles, kan de klant niet bellen.

Op 14/8 wederom een bevestiging echter nu voor 15 aansluitingen.

Vorige week een melding kalnt wordt niet aangesloten.

Weg spullen die we afgestuurd hebben en nooit centen want de bevestiging is niet ondertekent door een tekeningsbevoegde bij O2

Dit is o.a. een werkwijze van O2.

Hierdoor zijn wij natuurlijk extra alert op bevestigingen.

Opzeggingen graag ook kopie conform naar ons, maar ook naar O2. Wij zullen ons best doen hierbij te bemiddelen echter wij zijn voor dit wanbeleid van O2 niet aansprakelijk zoals jullie begrijpen.

Wel is het zo dat door deze ellende onze telefonische bereikbaarheid niet echt optimaal meer is en wij continu met O2 in de clinch liggen om alles op te lossen.

Onze excuses voor het ongemak.

belnu

• Richard

Ik vind het jammer geprobeerd wordt om deze kwestie op deze manier af te schuiven op een andere partij.

Als ondernemer weet ik maar al te goed dat wanneer ik een produkt verkoop ik ook verantwoordelijk voor de een goede afhandeling van de order. Eventuele problemen met leveranciers zijn mijn probleem; niet het probleem van mijn klanten. Wanneer het leveren van een produkt problemen oplevert is de oplossing heel simpel, NIET VERKOPEN.

• telemaniac

In welke bizz zit je dan ?

www.telemaniac.nl

• Dick

Jaja, ik geloof niks van uw mooie praatjes. Hiermee hebben jullie mij ook aan het lijntje gehouden.

Op 22 Aug heb ik mijn KPN abonnement via belnu.nl verlengd. De verlenging werd keurig (rechtstreeks) binnen enkele dagen bevestigd door KPN. Maar mijn mobieltje welke ik van belnu volgens contract in combinatie hiermee zou ontvangen, heb ik, ondanks mijn vele telefoontjes en mailtjes nooit ontvangen…….

Dus belnu strijkt de bonus op van KPN, steekt die gewoon in eigen zak en laat vervolgens niets meer van zich horen, kassa!!!!

Dit zijn gewoon oplichterspraktijken en ik ben inmiddels bezig met mijn advocaat om te zien of en hoe wij deze onbetrouwbare firma in gebreke kunnen stellen c.q tot levering volgens contract te dwingen.

Mijn advies aan allen die dit lezen: Geen zaken doen met belnu.nl.

Dick van Straten/ streets@planet.nl

• Joost

Welk toestel gaat het om?

graag per mail naar joost@belnu.nl of service@belnu.nl

Immers verlengingen lopen prima en (vrijwel) alle toestellen zijn uit voorraad leverbaar.

Welke momenteel wat moeilijker zijn is de blauwe 5210 en de c45 toestellen. Verder m.i. geen problemen.

Graag uw reactie dan kan ik zien wat er aan de hand is.

Wellicht is het toestel vertrokken maar niet aan gekomen?

Maar goed dan gaan we dat snel tekkelen

Joost