Online shop

• Ciel

hallo,

Ik wil graag een o2 60 abbo gaan afsluiten…

Ben nu dus een beetje aan het rondkijken en op de site kortingopbellen.nl krijg je erg veel korting op dit abbo.. Heeft er iemand ervaring met deze shop?

groetjes

ps. tips voor andere goede sites zijn natuurlijk altijd welkom

• telemaniac

Afgezien van de shopkwaliteit kan ik melden dat het onverwacht lang duurt voordat de shop hun poen vangen van O2 dus voor dat jij dan weer vangt van de shop?????

Dat is in iedergeval het probleem met O2.

www.telemaniac.nl

• Xi_Master

nl. € 1,- per maand. Ik heb het zelf ook aangevraagd en binnen 2 dagen de papieren in huis (incl. nummerbehoudform)

Nu is het afwachten wanneer ik (lees: vriendin) aangesloten word.

Laat ook ff weten hoe het gegaan is. (Tijdsduur enzo)

p.s. aanbieding is ook op , maar die heeft een niet zo goeie reputatie…

• Ciel

dit klinkt idd erg goed..

maar wat ik me ineens afvroeg..

Hoe zit het met dat nieuwe abbo van o2? Verdwijnen hierdoor alle huidige (dus ook o2 60) abbo's? Want dan heeft het natuurlijk weinig zin om dat abbonnement af te sluiten…

• Xi_Master

nope, klanten blijven hun belbundel houden. Ik denk dat je wel een aanbieding krijgt ofzo om over te stappen, maar dat zullen we wel zien. Nadat o2 dat nieuwe systeem heeft; zal de rest inderdaad verdwijnen, dwz, je kan het niet meer afsluiten.

• bonkie baara

Wat een Ruk site is die mobile plus zeg, neem me niet kwalijk maar als je als site maar 1 abo wilt aanbieden ga dan op ricardo.nl staan of zo… :S

• bonkie baara

Om je alvast een hint te geven,…O2 gaat wel bonussen geven straks, alleen niet meer op de manier zoals iedereen dat nu in geld doet……geloof maar niet dat ze het retail kanaal door de plee spoelen hoor, let maar op…

• Xi_Master

Dat o2 bonussen gaat geven, kan idd wel kloppen, maar dat doen ze in de vorm van extra belminuten naar o2 nummers. Dus als al je vrienden o2 hebben, dan is dat idd een goeie deal…

• Xi_Master

Waarom moet je als site een groot assortiment hebben? Misschien begint ie net en wil eerst wat verdienen en vervolgens verder investeren…is dat zo raar?

• bonkie baara

investeren in wat??? extra netwerken aanbieden??? Daar hoeft echt niet voor geinvesteerd te worden, je moet je site gewoon goed onderhouden. De site is niet lelijk maar ; een winkel waar ze alleen maar 1 soort broek verkopen in 1 soort maat, tsja ,daar ben ik snel uitgekeken.

Het assortiment hoeft niet groot te zijn maar verscheidenheid in je aanbod is een must, (7 P's)

BB