ik heb een gloednieuwe samsung N620 te koop voor 300 euro!! (los toestel) en de winkel kun je er nog een 100 eurootjes bovenop doen… das toch weer 250 piek die het scheelt, dus wil je er 1 kopen, neem dan deze!! MAIL ME
He dennis, zou het op prijs stellen als je de inkoopprijzen een beetje voor je houd. Tis niet perse een geheim hoor, maar je zit er A: regelmatig naast B: kunnen inkoopprijzen varieren C: Vermeld je prijzen exl. BTW en eventuele marges D: wek je zo de indruk dat leveranciers en verkooppunten woekerprijzen rekenen.
Je bent ongetwijfeld nieuw in deze bis. Maar gedraag je niet zo als een amateur !
www.telemaniac.nl
Telemaniac schreef:
>
> He dennis, zou het op prijs stellen als je de inkoopprijzen
> een beetje voor je houd. Tis niet perse een geheim hoor, maar
> je zit er A: regelmatig naast B: kunnen inkoopprijzen
> varieren C: Vermeld je prijzen exl. BTW en eventuele marges
> D: wek je zo de indruk dat leveranciers en verkooppunten
> woekerprijzen rekenen.
>
> Je bent ongetwijfeld nieuw in deze bis. Maar gedraag je niet
> zo als een amateur !
>
> www.telemaniac.nl
Ik vind dat iemand het zelf moet weten of hij/zij zijn inkoopprijzen bekend maakt, ik zie er alleen het nut niet van in.
Van de andere kant is het juist niet zo dat iemand daarmee de indruk wekt dat verkooppunten woekerprijzen rekenen, aangezien de klanten dan eindelijk eens inzien dat er in de mobiele telefonie een winstmarge bestaat van slechts enkele tientjes i.p.v. de vele honderden euro's wat vele mensen denken.
Rudi
VIVACOM
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?