Winkelpersoneel gezocht

• telemaniac

Buiten de onderdelensite hebben wij ook een telefoonwinkel in Amsterdam Noord.

Binnenkort gaat ons personeelslid bij een andere werkgever werken.

Via deze ongebruikelijke weg, maar wel logisch ivm al die GSM gekken hier, roepen wij een ieder op die wel voor een klein baasje/ winkeltje wil werken in Amsterdam om te reageren. Kan fulltime of halve dagen {dan wel de middag}. Ook zoeken wij nog een zaterdag kracht. Onze voorkeur gaat in principe uit naar een jonge dame. De jonge heren mogen natuurlijk ook reageren.

Stuur een kort VC, liefst met foto naar info@telemaniac.nl

www.telemaniac.nl

• ralf

jaja vanwaar die foto???

je neemt zeker alleen @!#$ mokkels aan :D:D

• Allin Mandy Moore Fan

business AND pleasure ;)

waarom niet

• Telemaniac

Hahahahaha, o ja, ook graag cupmaat vermelden met uitzondering van de jongens dan. ;-)

De foto is belangrijk omdat wij erg hechten aan representatief zijn. Met zo'n stale twarres pukkel, tongpiercing, groen geel blauw haar, gothic {of zo iets} tic en dergelijk doen wij helaas niets. Dus preselectie gewoon.

De voorkeur voor een dame is omdat dit A: de jonge jongens meer aanspreekt B: er zo nu en dan ook gepoetst moet worden. En zonder te discrimineren kan ik als man uit ervaring zeggen dat ik eerst over de troep moet struikelen voordat ik merk dat het een troep is.

En dat is echt alles.

www.telemaniac.nl

• ralf

haha oke!! ;)

• ¤lindå¤

welke leeftijd:?of maakt dat niet zoveel uit:?:D

• Telemaniac

Reageer maar, dan kletsen we gewoon even verder.

www.telemaniac.nl